ENG
瀏覽人次:8507    回應:0

誠意金應該主動俾本票

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  多年前老闆俾一個任務給我,就是飛去台灣,向一個台灣財團購買他們在香港擁有的一幢商業大廈,老闆問我有冇把握,我話把握一定有,但要老闆配合,如果我有一張二千萬銀行本票作為誠意金,成功率超過九成,如果只是一張支票,成功率一半都冇,老闆話,二千萬元銀行本票,利息萬幾二萬元,很浪費,最後我放棄坐商務客位來換取一張二千萬元本票。

  我去到台灣,見到大廈業主,對方話,湯先生,你不遠千里而來,誠意一定有,但如何證明,我話誠意是一張二千萬港元,隨時可以兌現的銀行本票,業主睇到張本票,眼都大了,以後的商談就很容易,直到現在,我們仍然持有那幢商廈,很多人不明白,誠意金並不是業主要求,而是買家自動自覺,一張支票是唔夠,本票才能顯示出買家誠意。

  老C梗係冇睇過少林足球,唔知道謝霆鋒收了一張由有錢佬發出的支票之後專登射失十二碼,最後不但俾人打跛腳而且支票亦不能兌現,謝霆鋒不明白,一張支票又點可以證明是有誠意,最低限度都要一張本票。

  老C收了100萬誠意金打算賣AM 730,但支票彈了,對方的誠意沒有了,但全世界都知道老C要賣AM 730,對方如果打算唔買,一定會搵到唔買理由,無形中壓低AM 730價值,甚至嚇怕了有興趣的人,對老C絕對不公平,老C在平台發吓牢騷亦無可厚非,但唔好以為準買家好著數,以後買家買什麼嘢,賣家都可能要求銀行本票作為誠意金,如果冇本票,寧願唔傾落去。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼