ENG
瀏覽人次:13968    回應:0

樓市火了,睇樓難了

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有年輕朋友幾個月前準備買樓,當時我話趁物業代理得閒,業主又願意開門俾人睇樓,睇多幾間,萬一財爺在預算案中宣布減辣,可以立刻做決定,如果等撤辣之後才去睇樓,睇得嚟都蚊瞓,年輕朋友話唔想浪費時間,一定要等撤辣之後才去睇樓。

  年輕朋友唔明白物業投資者「快狠準」的意思,尤其是個「準」,以為買了樓之後樓價上升,或者賣了樓之後樓價下跌就是準,眼光好準的意思,其實只是其中一個解釋,「準」字另一個意思就是準備工夫要做足,連樓都唔去睇,又點可以做到出價快,決定狠。

  撤辣之後年輕朋友問我有冇相熟代理可以帶佢去睇樓,他認識的物業代理全部都唔得閒,就算得閒都話業主唔肯開門,只能接受業主的要價或者還一個價俾業主考慮,買成千萬的住宅單位唔係買棵菜,冇樓睇點敢落注,但佢唔買有其他人買,唔通其他人買樓唔使睇樓,諗極都唔明,年輕人唔知道,買樓的人當然要睇樓,不過並不是今日睇,而是樓市淡靜的時候去睇,唔做好準備工作,有荀盤靚樓都唔識得執。

  準備工作除了睇樓之外,亦要睇吓自己荷包,銀行取態,現在銀行按揭批核甚嚴,雖然話免除了2%壓力測試,但銀行要求買家有足夠的收入,如果唔及格,按揭成數可能會較少,有人話唔怕,如果樓價上升,即使銀行唔批,由於政府撤銷了SSD,可以將買入的單位摸走,千祈唔好咁樣諗,銀行已經預先公報唔做摸貨生意,即是冇下手買家,如果上唔到會就唯有撻訂,到時就會眼白白睇住樓價上升,而自己就要撻訂,到時真係喊都無謂,唯有怨自己唔做好準備工作,荀盤是留給有準備的人。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼