何先生,你呢篇文章的確描寫左一個真實現象,但你同時忽視左好多嘢。
how about that, 我哋睇下呢個社會,一個八大畢業生,面對緊係一個冇左大半職位嘅市場,以後幾年只會每況愈下。佢哋眼前的未來,是一個深坑,不是你簡單一句「他們不選擇迎難而上」就能概括。
我當你呢種對青年人「躺平」嘅指控屬實(雖然我並不認為大部份人真係躺平),而係根本冇得企。你對呢個「躺平」病嘅診斷,亦絕不應該係「因為父母成了兒女的保護盾」。父母嘅親情,也不是你口中輕描淡寫嘅「大愛」吧?照你講法,係咪唔比資源先啱?你又肯定「讓佢哋掙扎」就換來成長,而唔係更深嘅創傷?
何先生,呢個網站係個人專欄,但我作為讀者,呢篇文章未免太過簡化。「躺平」嘅大趨勢,連中外學者之間,都有好多未解嘅因果討論空間,涉及經濟結構、社會流動性、精神健康等好多個維度,並不是能用十幾行、三個孰真孰假嘅案例,總結出一個「比佢哋在水中掙扎,佢自然識游水」嘅過時、傳統、有毒嘅解決方法。
從你嘅字裡行間我只見到你對呢啲「躺平」兒女嘅不屑,呢種家長式嘅語氣,睇得出你都係有兒女之人,而呢種口吻,估計或多或少反射出你自己嘅恐懼(correct me if im wrong)。但只係強化左對年輕人嘅偏見,而真正嘅結構問題繼續被忽視。