| 
                                  1. 天天                                  2016-06-01 10:50:39 | 
                                                                   
                                |  
                          台灣搞成咁,就係民主嘅代價! 
 
 [不說大家可能不知,台灣本科大學畢業生,剛踏出社會薪水只有台灣俗語「22K現象」,即是大約台幣$22,000元,人民幣$5,000元左右,港幣計算不到$6,000元。此等薪金跟大陸一些大城市比較,已經沒有優勢,也就是說今天台灣打工仔已沒有優越感。當年蔣介台打敗仗逃亡到台灣,帶走了國庫大量金銀財寶,銳意發展經濟民生,在生時,他夢想有一天能光復大陸,不能以武力解放,就以經濟收復。]   如今台灣人熱衷於政治運動,為了體現民主自由制        |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  2. Danny                                  2016-06-01 10:53:31 | 
                                                                   
                                |  
                          大陸及香港都一樣,政府是最大地產商  !      |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  3. 引刀一快                                  2016-06-01 10:53:35 | 
                                                                   
                                |  
                          唔依賴地産,先至係香港人嘅出路。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  4. 天天                                  2016-06-01 10:53:48 | 
                                                                   
                                |  
                          蔡生講得好正確! 
 
  "如今台灣人熱衷於政治運動,為了體現民主自由制度,整個社會不斷在參與選舉拉票工程,消耗了大量社會資源。台灣經濟不景,人均收入下降,物價、房價相對是便宜了,但台灣已從四小龍之首變成四小龍之尾。今天搞成這樣,莫說要經濟光復大陸,恐怕有一天台灣反倒會被大陸統一,不是用武力,而是用經濟一統台灣。如果蔣公泉下有知,肯定死不瞑目。        |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  5. Taiwaner                                  2016-06-01 11:01:01 | 
                                                                   
                                |  
                          非常贊成, 民主不能當飯吃, 民主素養不夠,太民主實在壞事~~
  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  6. 引刀一快                                  2016-06-01 11:01:40 | 
                                                                   
                                |  
                          學大陸咁靠地産,就係泡沫經濟,大陸嘅危機已經係有辦你睇,仲話要香港學大陸,咩邏輯?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  7. to 3/F& 6/F                                  2016-06-01 11:18:06 | 
                                                                   
                                |  
                          我绝对赞同蔡生提及搞好经济民生,香港才有出路! 
 
 楼市是经济的的一部分,蔡生提醒大家房价高跟建筑成本高有莫大关系。 
 
 没有说过要依赖地产,更没有说要学大陆。不要屈人!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  8. Alan Pepper                                  2016-06-01 12:16:29 | 
                                                                   
                                |  
                           |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  9. 深圳樓價已直迫香港,甚至超越香港,認命自己係港燦吧!                                  2016-06-01 12:17:35 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 後海:http://sz.centanet.com/ershoufang-ditie/l5a113u8/ 
 
 福田:http://sz.centanet.com/ershoufang-ditie/l5a35u8/ 
 
 南山:http://sz.centanet.com/ershoufang-ditie/l5a97u8/ 
 
 海上世界:http://sz.centanet.com/ershoufang-ditie/l5a110u8/ 
 
 新高園:http://sz.centanet.com/ershoufang-ditie/l4a80u8/   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  10. 2011年開始                                  2016-06-01 12:28:57 | 
                                                                   
                                |  
                          賣地制度是大陸學香港  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  11. 將犯民黃屍驅趕出家園,                                  2016-06-01 12:39:58 | 
                                                                   
                                |  
                          將之前沽香港樓的,趕他去廣州,哈哈哈  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  12. 無言                                  2016-06-01 13:33:30 | 
                                                                   
                                |  
                          台灣從來不是四小龍之首  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  13. Tony lam                                  2016-06-01 13:44:31 | 
                                                                   
                                |  
                          咪自己唔得就當其他人都唔得㗎 ! 成日扮哂嘢發夢都話阿爺唔掂好大鑊、但自己就係大陸讚呢度果度D嘢好好食、君子不立危牆之下、咁牙煙點解重唔走、仲成日話要係大陸執荀貨 ?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  14. Tony lam                                  2016-06-01 14:15:42 | 
                                                                   
                                |  
                          大陸點都乃念台灣係同根、唔會硬打嘅、老鄧策略係索佢D企業過海、淘空佢實體經濟、一中之下台灣又冇條件玩財資、自己仲懵懵下玩假民主自殘內閗、比大陸焗到佢窮揾唔到食、睇嚟好快求返轉頭認番阿哥。       
 
 香港就幸福好多、在阿爺掌控中、試下台灣咁玩、包下場悲過台灣、不過唔洗擔心、冇機會 !!!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  15. 無題                                  2016-06-01 14:16:50 | 
                                                                   
                                |  
                          贊!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  16. 香港土著                                  2016-06-01 14:48:14 | 
                                                                   
                                |  
                          香港更不能因為要打沉樓市而故意不發展經濟 >> 本末到置, 歪曲事實。樓價過高正是妨礙經濟發展主要因素。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  17. 實事求是                                  2016-06-01 14:57:20 | 
                                                                   
                                |  
                          16樓不如舉例反駁則更有說服力,建議如下論證為妥,歡迎補充。 
 
 1. 世界範圍內,哪個經濟有活力的地方係低房價? 2. 世界範圍內,哪個高房價的城市經濟活力差? 3. 香港歷史上,是高房價時經濟活力強?還是低房價是經濟活力強?        |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  18. 十郎                                  2016-06-01 15:02:32 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 
 
       To 14樓 Lam 兄: 
 
       我總覺得亞爺係有意或無意中,寵壞這個香港仔,佢意識到呢個仔養唔熟,到將來香港被上海撈咗個金融中心,對深圳又淪為老二。亞爺就話,我都唔想㗎,就卸哂膊,全身而退。 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  19. 香港土著                                  2016-06-01 15:06:56 | 
                                                                   
                                |  
                          樓價不是被炒家推高,而是因為建築成本高漲所引致,因此樓價應該沒有太大下跌空間。       >>發展商有此論調,係從本身行業利益出發,一廂情願。蔡生有此立場,真係好似額頭鑿住地産商三個字一樣,真趣緻。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  20. 香港土著                                  2016-06-01 15:12:52 | 
                                                                   
                                |  
                          各位可知道內地大城市房價為何只升不跌?原因是政府本身就是最大的地產商,香港何嘗不是! >> 妄下結論, 加倍趣緻。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  21. 香港土著                                  2016-06-01 15:14:19 | 
                                                                   
                                |  
                          各位可知道內地大城市房價為何只升不跌?原因是政府本身就是最大的地產商,香港何嘗不是! >> 妄下結論, 加倍趣緻。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  22. 引刀一快                                  2016-06-01 16:33:58 | 
                                                                   
                                |  
                          香港土著兄 
 
 呢個講法真係好得意,唔知呢個“最大的地産商”走貨嘅時候,會係咩景象呢?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  23. 20 樓 土著兄,掩耳盜鈴                                  2016-06-01 16:49:01 | 
                                                                   
                                |  
                          換算為港幣除0.84左右。 
 
 以下樓價在刀兄/土著兄的想法:一定是老公同老婆買賣的托市價,亦可以講是當地政府掩人耳目的假、大、空宣傳技倆。從中國大陸1949.10有經濟開始以來,我日日睇住他爺們的泡沫經濟,危機已經係有辦你睇,〈心裡總是覺得耿耿於懷〉,為什麼內地主要城市樓價會越來越高 ﹝高過香港是犯法的﹞,冇美國鬼統治人民生活卻會越來越好?! 
 
 上海樓價: http://sh.centanet.com/ershoufang-ditie/l2a39u8/ http://sh.centanet.com/ershoufang-ditie/l2a36u8/ http://sh.centanet.com/ershoufang-ditie/l2a38u8/ http://sh.centanet.com/ershoufang-ditie/l2a46u8/ 
 
 北京樓價: http://bj.centanet.com/ershoufang-ditie/l4a87u8/ http://bj.centanet.com/ershoufang-ditie/l4a144u8/ http://bj.centanet.com/ershoufang-ditie/l4a181u8/ http://bj.centanet.com/ershoufang-ditie/l4a154u8/ 
 
  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  24. 香港土著                                  2016-06-01 17:03:47 | 
                                                                   
                                |  
                          刀兄, 
 
 依家最大地産商CEO正正就係玩走貨… 想改遊戲規則,唔玩地産主導。四大巨頭,得誠哥够膽唱對台,其他幾位敢怒不敢言。玩落去真係唔知係生係死。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  26. 井                                  2016-06-01 17:18:59 | 
                                                                   
                                |  
                          瑞士洛桑國際管理發展學院發表《2016年世界競爭力年報》,香港再獲評選為全球最具競爭力的經濟體,排名較去年晉升一級。     財政司司長曾俊華歡迎學院高度評價香港,肯定香港為全球最具競爭力的經濟體,以及在維持良好營商環境方面的努力。   曾俊華對香港今年重奪全球最具競爭力經濟體的殊榮感到高興。他說,面對國際間的激烈競爭,政府會繼續維持香港的競爭優勢,發掘新的經濟增長點,鞏固香港作為國際金融、貿易和商業中心的地位,提高長遠競爭力。   根據瑞士洛桑國際管理發展學院昨日發表的《2016年世界競爭力年報》,香港在全球61個經濟體中排名第一,瑞士、美國和新加坡緊隨其後。   國際管理發展學院在新聞稿中讚賞香港致力提供良好營商環境,以簡單稅制和低稅率鼓勵創新,保持資金自由流動,擔任內地與環球資本市場的橋樑等。   報告根據「經濟表現」、「政府效率」、「營商效率」和「基礎建設」四項因素評估各經濟體。香港在「政府效率」和「營商效率」保持全球第一。「經濟表現」的排名由第九位攀升四級至第五位,反映香港經濟在去年艱難的環球經濟環境下較其他經濟體堅韌。另外,由於報告採用的指標有變,香港在「基礎建設」的排名由第15位降至第21位。 
 
         |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  29. 井                                  2016-06-01 17:31:29 | 
                                                                   
                                |  
                          人均收入下降,物價、房價相對是便宜了<--數據呢,咩都冇,就話人地唔好,你同大陸D飛機文有咩分別?房價相對是便宜,有咩唔好,個個安居,唔係個個都要炒呀,唔炒樓就唔發達,一個多元社會最基本既野你都唔明,心中當一間樓係投機工具,永遠下層思想!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  30. 井                                  2016-06-01 17:32:34 | 
                                                                   
                                |  
                          樓價不是被炒家推高,你夠薑係中環,大聲講,冇人[小]你,我就會信!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  31. 井                                  2016-06-01 17:34:25 | 
                                                                   
                                |  
                          邊緣化,香港係面向國際,而不是只向大陸,香港永遠不會邊緣化  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  32. 引刀一快                                  2016-06-01 17:43:44 | 
                                                                   
                                |  
                          香港土著兄 
 
 香港又唔至于會死嘅,唔食魚翅燕窝,可以鱼尾煲雪耳啫,好又一餐,唔好又一餐,咁至係香港精神嘛! 
 
 李先生講嘢一直有公信力,佢講得出嘅,極具參攷價值,我真係希望佢可以活到160歲。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  33. 引刀一快                                  2016-06-01 17:46:20 | 
                                                                   
                                |  
                           |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  35. 邱先生                                  2016-06-01 18:01:22 | 
                                                                   
                                |  
                             蔡先生說的是事實,也有理據,大陸也好,香港也罢,大多數的地都控制在政府手上。问题是特首为了下届連任,几乎政策都傾向基層(因票數多)而放棄中产及小业主,誰知道現却两边都不到岸(依看連他都意想不到有這樣的结局)。香港唯一出路,就是搞好经济(地產业又是极重要的一环),別無他选。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  36. 33樓 刀兄                                  2016-06-01 18:04:23 | 
                                                                   
                                |  
                          香港假假地也自許為國際大都會,樓價,唔參照北、上、廣、深,是否應該與江西、還是廣西作比較?只是你廣州樓價SLUM格!真係冇你咁好氣。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  37. 引刀一快                                  2016-06-01 18:07:22 | 
                                                                   
                                |  
                          本末倒置        |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  38. 邱先生                                  2016-06-01 18:13:59 | 
                                                                   
                                |  
                                地產價格的升跌,极影響着香港人的消費意欲,這一点,大家应该都认同吗,消費意欲不振,市場也不会好到那裡去,那搞跨香港地產对誰有好处?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  39. 引刀一快                                  2016-06-01 18:14:43 | 
                                                                   
                                |  
                          日本經濟係點起嘅呢?靠地産?當然唔係喇,係靠外匯。 
 
 適時對應環球經濟環境變化,産品賣得,附加值高,收入好地産咪升囉。 
 
 成日諗住靠大陸客買起香港,係好自私同短視嘅做法,搵大陸土豪接晒D貨,托住個價,祗不過係為自己出貨做打算啫。 
 
 將來香港唔馨香嘅時候,大陸土豪擲貨比邊個都狠,呢D嘢睇到慣。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  40. xx                                  2016-06-01 18:53:29 | 
                                                                   
                                |  
                          應該人道毀滅禽獸黃之鋒        |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  41. 蕭峰                                  2016-06-01 20:09:38 | 
                                                                   
                                |  
                          引刀兄 
 
 冇錯啊!大陸土豪因為大陸經濟唔好,會拋晒全球所有海外資產,首當其衝係港樓,跟住將d錢運返大陸!!! 
 
 
 
  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  42. 香港土著                                  2016-06-01 22:25:12 | 
                                                                   
                                |  
                          23樓,勞煩閣下簡潔清析少少得嘛?慧根低,唔係好明閣下講乜…  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  43. 香港土著                                  2016-06-01 22:39:40 | 
                                                                   
                                |  
                          17樓, 
 
 #1 #2 係咪一雞两食?一個地方經紀有活力就唔會有周期高低?經紀活力高,所以CCL就應該高… 即係話,香港經濟有活力,所以CCL100 OK, 120 又OK, 200亦OK,係咪咁意思呀?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  44. 埋怨                                  2016-06-01 22:40:46 | 
                                                                   
                                |  
                              香港價值一直被人們搶高, 你情我願, 不能夠埋怨誰人,    香港樓價下跌,一直都是人們的恐懼心態而造成, 香港十大家族, 一直都持有大量優質物業...          |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  45. 回43樓                                  2016-06-01 22:56:33 | 
                                                                   
                                |  
                          即係你揾唔到1、2、3 中所舉例子?咁就唔好話人「 >> 本末到置, 歪曲事實。樓價過高正是妨礙經濟發展主要因素。」 
 
 
 
  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  46. 腳下                                  2016-06-01 23:10:41 | 
                                                                   
                                |  
                          目前,香港沒有什麼好的出路, 香港, 將會倒在香港人優先的腳下...              |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  47. Tony lam                                  2016-06-01 23:15:42 | 
                                                                   
                                |  
                          要佢滅亡、先要縱到佢瘋狂、而家傻到港獨都敢噏、中計 ! 如果班儍仔高質D、做事有紋有路、真係會影響到國內部份青年認同、但小學雞到玩鳩烏、玩本土排斥、舉米字旗、自製同老表敵我矛盾、老表當你敵人時、7百萬人碎料啦 !  但時辰未到、擺佢耐D、等班友以為阿爺冇乜料到、等再人齊D、先郁手連根拔未遲、但請放心老表冇咁低B、佢係下策、留班友繼續玩馬騮戲玩對抗、國內新一代自會同仇敵愾、國內反對力量此消彼長、自必式微  ! 
 
 上海有排唔會取代香港、係戰畧考量、現階段國際鱷魚潭仲係美歐打莊、開放上海易請難控、留在香港玩危險品、手所能及外、炸起上嚟都在大門外、冇得係門內放炸彈、在香港同大鱷可以玩MMA、呢D就係香港存在嘅價值。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  48. 空想世界                                  2016-06-01 23:21:53 | 
                                                                   
                                |  
                              目前, 香港有一部份人, 袛懂得陶醉在自我的空想世界裡面...              |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  49. 短視                                  2016-06-01 23:36:38 | 
                                                                   
                                |  
                              短視的見解, 中國土豪到外國置業, 乃是胸懷世界, 極少班師回朝...囉苦來申...          |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  50. 香港土著                                  2016-06-02 01:19:45 | 
                                                                   
                                |  
                          45樓/蔡生, 
 
 你的問題1 2 3根本就不能推出甚麽有意義結論,何必問多一次浪费手機電力呢? 
 
 你喜歡小學填充題的話,幫下我解答一下43樓問題,可能會找到多些主動出貨減磅決心也說不定。始终,等水魚接火棒,速度太慢了。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  51. Danny                                  2016-06-02 01:45:58 | 
                                                                   
                                |  
                          香港係言論自由嘅地方,呢一點喺蔡生回應區充分反映.   
 
     好事來嘅,有唔同意見好正常!理性討論搵出真理.  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  52. Danny                                  2016-06-02 01:51:49 | 
                                                                   
                                |  
                          我欣賞8樓Alan Pepper嘅回應文章,佢係好有理據嘅一個人,  唔會因為個人利益而攻擊他人. 
 
 討論區回應者質素良莠不齊,好多時冇睇清楚文章內容就胡亂加以抨擊,我為作者蔡生抱不平!      |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  53. 天天To:Alan Pepper                                  2016-06-02 02:01:29 | 
                                                                   
                                |  
                          ALAN  兄: 
 
 閣下雖然唔係成日貼文,不過間中發表一下都甚有見地,就好似雲兄及法子兄一樣. 有時侯唔係貼得多文就叫有POINT,某君常言之無物,內容空洞,講來講去都係果幾句,其實係浪費大家心神!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  54. 香港如是非州一城市                                  2016-06-02 06:32:27 | 
                                                                   
                                |  
                          會是怎樣?有沒有經濟動力?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  55. 回50樓                                  2016-06-02 07:56:57 | 
                                                                   
                                |  
                          咁你點得出如下結論: 
 
 本末到置, 歪曲事實。樓價過高正是妨礙經濟發展主要因素
 
 
 
 口號? 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  56. 引刀一快                                  2016-06-02 07:57:52 | 
                                                                   
                                |  
                          香港土著兄 
 
 似乎俾顛倒因果嘅言論辣馨咗喎,討論問題就係咁,經常會有人用“好得意”嘅邏輯去表達理論,又會有人表示“好受落”,呢個時候要冷靜,用最簡明嘅表達展示錯處。 
 
 通常對方嘅做法就會係視而不見,詐睇唔到...........  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  57. 香港土著                                  2016-06-02 10:06:08 | 
                                                                   
                                |  
                          刀兄, 
 
 哩個係我性格缺憾, 聽到見到是非夾雜、邏輯錯亂之言, 忍到一下、兩下, 第三下就忍唔到! 
 
 多謝提點!  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  58. 香港土著                                  2016-06-02 10:30:49 | 
                                                                   
                                |  
                          55樓/蔡生, 
  「香港更不能因為要打沉樓市而故意不發展經濟」係本末倒置因為...
 
 >> 香港係要避免樓市泡沫而打壓炒樓需求, 目的係保持銀行、經濟體系穩定發展。整體經濟係本, 打壓炒樓係末。 
 
 「香港更不能因為要打沉樓市而故意不發展經濟」係歪曲事實因為... 
 
 >> 事實係, 打壓炒樓需求唔等於故意不發展經濟, 更唔係要打沉樓市 (但可以話係打沉地產代理及摸頂入重貨者)。香港經濟唔會因為地產代理冇單開而停止發展, 物業買賣係香港經濟一部分, 但唔係全部。
 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  59. 回58 樓                                  2016-06-02 11:11:38 | 
                                                                   
                                |  
                          扭來扭去,仲未講出點解你認為 "樓價過高正是妨礙經濟發展主要因素"  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  64. 邱先生                                  2016-06-02 12:20:43 | 
                                                                   
                                |  
                             回58楼,既然你有論點,就应有論據,唯有這樣方有說服力,想在此地方評論,論據很重要,不要为說而說,而沒有實質例證,还是问一下自己才發評論吗,否則太高估自己想法,而成為理所當然。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  65. 香港土著                                  2016-06-02 12:54:58 | 
                                                                   
                                |  
                          59樓/蔡生, 
 
 我齋答,你齋問唔答,邊個扭嚟扭去呢? 
 
 你回應下我58樓两點再講啦。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  66. 香港土著                                  2016-06-02 13:05:56 | 
                                                                   
                                |  
                          64樓邱先生/蔡生,
  你每次都踴躍贊同蔡生所講, 不如你指出蔡生上文論據/實例何在, 將我比下去, 係咪更說服力呢? 
 
  |          |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  67. LYC                                  2016-06-02 13:43:39 | 
                                                                   
                                |  
                           |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  68. 天天                                  2016-06-02 13:51:17 | 
                                                                   
                                |  
                          土著兄:   閣下成日批評蔡生,話佢鼓吹高樓價,其實唔係咁樣.你睇真啲人地文章內容先,閣下俾人感覺係大淡友一名,成日想樓價大跌5成以上,容唔到唱微跌嘅言論.   我睇到蔡生文章係講大陸樓價都好高,香港人唔好期望樓價暴跌,跌多10幾個巴仙差唔多了.  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  69. 同意                                  2016-06-02 14:02:39 | 
                                                                   
                                |  
                          同意蔡生文章,大陸政府係最大地產商,原因係從賣地到建成賣樓,整個地產項目政府嘅得益超過50%,相信蔡生在大陸有發展過地產項目,所以佢咁清楚.  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  70. 邱先生                                  2016-06-02 14:11:13 | 
                                                                   
                                |  
                              回66,  好的文章理应贊同及加以推廣,最怕有些評論者为反對而反對,說不出因由,或基本上不了解作者用意,还是细读文章再說吗。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  71. CD ROM                                  2016-06-02 14:51:47 | 
                                                                   
                                |  
                          台灣這十年給人停滯不前既感覺, 面對進步神速的中國一線城市, 星加坡, 甚至發展普通既香港, 都給比下去了............   
 
 但, 這真的只能怪政治嗎? 
 
 是曾經既光輝令他們固步自封了............  大家有機會了解一下, 台灣既大學生英文程度是甚麼水平...   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  72. 十郎                                  2016-06-02 17:23:24 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 
 
       土著,撑你,我都睇唔明,其實兩者無必然性。夾硬混埋一齊。 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  73. 天天                                  2016-06-02 17:43:25 | 
                                                                   
                                |  
                          客觀講,蔡生係一名好友大家都知,但近期文章沒見過佢唱過樓價升,只係講跌時講得唔夠狠,淡友唔高興.   淡友咁嘅思維都出來評樓市,幾趣致呀.  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  74. 回十郎哥                                  2016-06-02 18:51:41 | 
                                                                   
                                |  
                          如果你認為二者無必然性,點解要撑佢? 
 
 佢十六樓先提出高樓價正正損害香港經濟,跟著才有17樓的三個問題,然後佢開始遊花園..... 
 
 要挑機可以,你要拿出讓人更信服的論據才以服人,對嗎?  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  75. 撐硬                                  2016-06-02 20:03:51 | 
                                                                   
                                |  
                          
 
 香港樓價是難以大跌的, 大跌必須要有重大事件, 一哥不是這麼容易做的...何需死雞撐硬脛... 
 
 
 
  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  76. 六神無主                                  2016-06-02 20:49:19 | 
                                                                   
                                |  
                           |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  77. 引刀一快                                  2016-06-03 02:34:51 | 
                                                                   
                                |  
                            To 58樓 香港土著兄 
 
 字裏行間,可以隱若睇到你嘅怒火,我又試試分析下呢句: 
 
 “香港更不能因為要打沉樓市而故意不發展經濟” 
 
 1,香港幾時唔發展經濟? 
 
 2,故意不發展經濟嚟打沉樓市,吞砒霜杜蝨乸,咁樓市一定係罪大惡極,係咪?。 
 
 3,邊個負責執行“唔發展經濟”? 
 
 
 
 
 
 
       |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  79. 同意                                  2016-06-03 13:29:42 | 
                                                                   
                                |  
                          我認為蔡生文章有啟發性,幾啱我睇,至於一啲唔同見解,當然會存在,其實冇所謂,香港言論自由,百花齊放,真理愈辯愈明!   幾鍾意以下文字:   [如今台灣人熱衷於政治運動,為了體現民主自由制度,整個社會不斷在參與選舉拉票工程,消耗了大量社會資源。台灣經濟不景,人均收入下降,物價、房價相對是便宜了,但台灣已從四小龍之首變成四小龍之尾。今天搞成這樣,莫說要經濟光復大陸,恐怕有一天台灣反倒會被大陸統一,不是用武力,而是用經濟一統台灣。如果蔣公泉下有知,肯定死不瞑目。]  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  80. 樓宇更新大圍標                                  2016-06-03 15:02:51 | 
                                                                   
                                |  
                                據台灣《工商時報》報道,台灣就業市場相對低迷,海外工作或可另辟新戰場。台灣「104信息科技集團」最新統計指出,該公司全體求職會員中,有24.5萬人在履歷表勾選希望到大陸、香港、澳門地區工作,其中,34歲以下的年輕世代佔比最高、超過3成,換言之,台灣年輕人想到海外闖蕩的意願相對強烈。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  82. 猶疑不決                                  2016-06-04 10:03:43 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 投資物業最重要就是如何處理好投資收益的事項, 2003年買入四個物業, 事後孔明,現在才知道自己的固執引導自己走上一條康莊的大道上了...投資物業也就慢慢學精了, 不會去追求最佳入市的機會, 最重要就是如何處理投資收益可加可減機制, 怕吃虧的人一直都是無法上車入市的猶疑不決一群... 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  84. 常存在                                  2016-06-04 22:41:01 | 
                                                                   
                                |  
                          一部份人的心態...常存在.   時光一去永不回,    往事只能在回味.    有機不買空等待.    沽空等跌錯算盤.              |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  85. Sino tom                                  2016-06-05 08:42:16 | 
                                                                   
                                |  
                          蔡老闆: 近來一手樓吸去市場絕大部分購買力,這會打斷了二手樓的換屋需求,同時吸乾了市場購買力,並在未來一兩年大批新樓入伙後令二手或一手租盤增加,壓低租金回報。 故似乎未來一兩年樓價很難上升。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  86. 望東樓                                  2016-06-05 10:28:15 | 
                                                                   
                                |  
                          CD兄, 印象中台灣人嘅英文同我嘅國語差唔多水平。以前佢哋嘅中文就真係無敵、同大陸嘅真係冇得揮,當年路過都會買返幾本中文書返黎俾小樓睇。不過近期見到太陽花果班就。。。。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  87. 向饭民说不                                  2016-06-05 13:49:03 | 
                                                                   
                                |  
                          自從引入民選議員之後,香港變成了廢青治港。香港開始有市場經濟變成計劃經濟體系--也就是共產主義追求的烏托邦。 
 
 計劃經濟已經系其他國家證明唔work。難道香港人真系以爲自己可以行計劃經濟而富有嗎?不要on dog。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  88. 減稅減辣                                  2016-06-05 20:21:27 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 
 
 觀如下新聞有感......中產完全有機會選出十席代言人:  
 
 香港有200萬名聯名業主,如果有38萬張選票投給中產議政聯盟聯合名單,香港五大選區完全可以各得2席, 中產選民可以提出減稅減辣的政綱,減辣的政綱可以是,換樓退稅減辣,父母免稅送樓給兒女...等等... 
 
 
 
 
 
 【now新聞台】自由黨榮譽主席田北俊考慮在立法會選舉轉戰新界東,並會排在青年團主席李梓敬名單的第二位。田北俊表示自由黨目標是取得八席,成為關鍵少數,   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  89. 向饭民说不                                  2016-06-05 23:22:14 | 
                                                                   
                                |  
                          樓上,田北俊這種墻頭草二世祖,爲中產做過咩啊。唯一的是在重要時刻,破壞中港關係。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  93. 井                                  2016-06-06 10:47:35 | 
                                                                   
                                |  
                           |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  94. 反辣招議案                                  2016-06-06 11:32:46 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 作為小業主,我會投票被田北俊,謝偉俊等中產意念代言人,人各有志嗎!!! 
 
 張炳良在回應時強調,解決房屋問題,根本之道在於增加供應,樓市印花稅只為扭轉供求失衡,解決樓市非理性亢奮,「非常時期採非常措施」,而「先訂立、後審議」有充分機會辯論,不存在政府強加的因素在內,更無意削弱立法會監察權。 他明白政策難以百分百滿足所有人,但自己身為官員,要考慮社會利益,同時要考慮法理性及經濟自由,希望議員不要懷疑有隱藏協議,審議與訂立的先後次序是不同的取捨,明白議員的關注,當局會盡量回應。 反對派表決前拉隊離場抗議 經過逾8小時的辯論後,草案終在昨午4時37分進行表決。反對派聲言不滿張炳良未有回應他們的訴求,在表決時拉隊抗議「離場」。工聯會王國興即要求記名表決,法案最終以43人出席,30票贊成、6票反對、6票棄權下,獲過半數出席議員通過,港府早前已收取的43億元稅款,將可以納入庫房。 
 
 
 
 反辣招議案投票結果   
 
 http://www.legcovotes.net/bsd/  「雙辣招」壓抑樓市草案 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  95. 向飯民說不                                  2016-06-06 14:43:57 | 
                                                                   
                                |  
                          樓上,要切照,必先切689,問題現在中央可以信邊個,香港人養吾熟,要將自己變反共基地。 
 
 之前政改本來是機會,不過被犯民堵死了。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  96. to:向飯                                  2016-06-06 15:50:04 | 
                                                                   
                                |  
                          向飯兄:   我也支持田北俊,佢代表商界出聲,肯放下身段,係一個勇敢嘅人.至於23條已是過去,就算當年通過,香港宜家成日拉人,都會立立亂,環境可能仲差.唔好太怪責田北俊.  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  97. 向飯民說不                                  2016-06-07 00:47:25 | 
                                                                   
                                |  
                          楼上,我就吾觉得 田北俊有为过中产啦,不过他肯定是有钱人代言人。
 
 不过本人对田北俊的政治手法不敢恭维。 
 
 政府要撤招,一定要先撤689,689以打击楼市为政绩,加上他的stubborn性格,在他任内,是不可能撤招的。 
 
 几年前我以为他会只是做5年,不过现在看来,他还会做多5年。大商家肯定很不开心,我也不开心,只是我觉得是大商家令到他可以做多5年, 
 
 港毒,占中,都是给689加分。不要以为中央盲,回归以后的年轻人点解全部变成反大陆?中央还可以新边个,难得就是那个日日叫本土的胡须曾咩。 
 
 香港的公务员,不知道是否已经被颠覆,or 只是有行政能力,但是无政治智慧。 
 
 中央最怕港毒,最怕香港变成反共基地。但是商家一直纵容。所以我赌689做多5年。 
 
 大商家发梦撤招,在睡多5年。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  98. Tony lam                                  2016-06-07 11:15:05 | 
                                                                   
                                |  
                          田/唐兩家本世交、在國內高層線路縱橫、蘇浙幫代表、大孖沙個個有計傾、香港政壇英治時已勢力深種、再加國內深耕、直通天廷、回歸時點解簡老董打頭庒呢?一佢係江浙代表、老江喜歡、二就係老董守唔住老豆家業、欠落好多大孖沙救命之恩、更加為人夠低B、即係易操控啦! 
 
 點知機関算盡、到習大揸莊、遇神殺神遇佛殺佛、BMW成日噏嘅國內酒杯底線路、死哂籠雞、否則掘窿單嘢邊個敢爆 ?CY原劇本衹係陪跑老二、發夢都冇諗自己可以做阿一、唔係導演旨意、點到佢主觀爭取 ! 
 
 食咗入扣嘅肥肉、俾人扯番出嚟、一向呼風喚雨、呢口氣點吞、但到習大打庒、國內線路窒哂、唯有係香港玩嘢、BMW唔方便亂嚟、田家最大基業不在國內、玩嘢冇咁避忌、再用田老二扮親中作平衡、玩可以放D、大孖沙就暗渡陳倉、為犯民暗加柴火、佢地唔敢直指阿爺、唯有抽佢隻馬後腳、但習大如日方中、再咁搗亂呢班友會自找麻煩 !  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  99. 曾主席                                  2016-06-07 13:00:29 | 
                                                                   
                                |  
                          曾主席都是黃絲  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  100. 猜謎                                  2016-06-07 16:13:15 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 
 
 在投資市場,有真跌/假跌的猜測,沒有真跌/假跌的實行,投資收益才是真正的實行。。。所以好多猜測的預言家都失落了。。。 
 
 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  101. Tony lam                                  2016-06-07 16:18:15 | 
                                                                   
                                |  
                          曾主席望之不似人君、佢細佬被炒、佢出聲代抱不平、實屬不當、說話閃縮、語帶雙關實非君子所為。 兩兄弟之得位、正是政治酬庸之典型。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  102. 混吉一族                                  2016-06-07 16:21:31 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 田/唐世系可以說是商家/中產的理念世界,可以說是一個典形的香港人可以接受理念,其他有好多冇底子腹中空混吉一族...不提也罷... 
 
 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  103. 向饭民说不                                  2016-06-07 16:38:34 | 
                                                                   
                                |  
                          田/唐世系 都是二世祖。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  104. 向饭民说不                                  2016-06-07 17:01:47 | 
                                                                   
                                |  
                          最近大陆片《琅琊榜》随收得唔好,但是反应了中国人的本质喜欢玩党争,要玩死对方,整死对方为止,完全不理国家利益。曾主席也是,饭民也是,其实都系一样。 
 
 研究明末,如果没有党争,又点会灭亡,当时只是某些地方出现旱灾。南方还是非常好,食物如果顺利运去救灾,点会出现民变。 
 
 中国玩美国式的民主,必定好像明朝那样的党争。台湾的民主政治,其实也是一样。  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  105. 地產網友                                  2016-06-07 17:23:55 | 
                                                                   
                                |  
                                
 
 在香港,社會形態基本上有兩大類, 有貢獻稅收的納稅人, 與享受社會福利的公屋社群/領取綜援社群/半領取綜援社群... 而貢獻稅收的納稅人好廣泛,有高官僚/高福利/高退休金的享受者...佢哋利用有加冇減的薪酬體制去做門面交稅功夫... 其他小業主/營商者卻是最大的納稅人... 所以,田先生 如果是聰明的政客,完全可以爭取到一部份健制派中產選票,作為聰明靈利的地產界網友, 最好不要隨便攻擊一個中產的同盟軍... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  106. 古裝消閒                                  2016-06-07 20:51:28 | 
                                                                   
                                |  
                          古裝消閒戲劇,...空幻題材太多.       梅長蘇(胡歌飾)本遠在江湖,卻名動帝輦。江湖傳言:“江左梅郎,麒麟之才,得之可得天下。”作為天下第一大幫“江左盟”的首領,梅長蘇“梅郎”之名響譽江湖。然而,有著江湖至尊地位的梅長蘇,卻是一個病弱青年、弱不禁風,背負著十多年前巨大的冤案與血海深仇,就連身世背後也隱藏著巨大的秘密。   原來,十二年前,南梁大通年間,北魏興兵南下,赤焰軍少帥林殊隨父出征、率七萬將士抗擊敵軍,不料七萬將士因奸佞陷害含冤埋骨梅嶺。林殊從地獄之門拾回殘命,歷經至親盡失、削骨易容之痛,化身天下第一大幫江左盟盟主梅長蘇。   十二年後,梅長蘇假借養病之機、憑一介白衣之身重返帝都,從此踏上復仇、雪冤與奪嫡之路。面對曾有婚約的霓凰郡主(劉濤飾)、舊時的摯友靖王(王凱飾)以及過去熟悉的所有,他只能默默隱忍著一切,於看似不經意間,以病弱之軀只手掀起波波血影驚濤,輔佐明君靖王登上皇位,為七萬赤焰忠魂洗雪了汙名。   然而由於梁武帝晚年的昏亂治理,南朝境內紛亂四起,已代北魏而立的東魏趁機興兵南下,朝中一時竟無人能夠領兵。為解國難,梅長蘇不顧身體病弱,毅然束甲出征,僅用三個月時間,帶領大樑軍隊一舉平定北境狼煙,還大樑以和平安定。而此時的梅長蘇,也煎熬盡了自己最後的一點心血,在沙場上走完了自己的一生。[       北魏(386年—557年)是鮮卑族拓跋珪建立的北方政權,也是南北朝時期北朝第一個王朝。[1]     386年拓跋珪趁前秦四分五裂之際在牛川自稱代王,重建代國,定都盛樂(今內蒙古呼和浩特市和林格爾縣)。同年四月,改國號為“魏”,史稱“北魏”。398年,道武帝拓跋珪遷都平城(今山西大同市),稱帝。439年,太武帝拓跋燾統一北方。493年孝文帝拓跋宏遷都洛陽,大舉改革。   534年,分裂為東魏與西魏。東魏武定八年(550年),高洋廢孝靜帝,代東魏自立,北齊建立。西魏恭帝三年(557年)禪位於宇文覺,北周建立,北魏歷史宣告結束。[2]  從386年道武帝拓跋珪重建代國至534年分裂為止,共曆20帝,享國148年。   北魏時期,佛教興起,佛教得到空前發展,遷都洛陽和移風易俗,促進了北魏的封建化和民族融合。   拓跋氏自稱是黃帝後裔[3]  ,黃帝發源地為戰國時魏國所在,又“魏”有美好之意,故以此名國號,同時含有延續曹魏,對抗東晉政權。為別於此前的曹魏政權,某些史書因此別稱為“後魏”,但由於史學界不稱曹魏為“前魏”,故“後魏”之稱很少使用。又以其王室姓拓跋,後改姓元,故又別稱拓跋魏、元魏。      |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  107. 井                                  2016-06-07 23:08:28 | 
                                                                   
                                |  
                          【不吃不喝17年】 【有望在深圳置業】 
 
 香港年青人整天說買樓難,但其實在內地的一線城市,同齡人處境更差。 
 
 早前被中國社會科學院評為「最具競爭力」的深圳,原來較白居易筆下的長安更「不易居」。有調查發現,深圳年青人的平均收人只得五、六千元,但當地樓價就跟香港差多。 
 
 調查指深圳一個上班族,要不吃不喝儲錢十七年,才可以付首期買樓。 
 
 #有線新聞 有線中國組 #中國社會科學院 #社科院 #樓價  
 
 
 
 升呀,上唔到車就一世就唔洗上!        |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  108. 井                                  2016-06-07 23:15:24 | 
                                                                   
                                |  
                          向飯民,呢隻戇九仔真係痴撚左, 講一聲政府唔好就出黎on99 唐,田人地既政治關係,同你一樣,上網講幾句就會知道大陸政府唔鍾意聽?就要出黎護主,你呢d左狗越幫越忙  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  109. 井                                  2016-06-07 23:18:41 | 
                                                                   
                                |  
                          而家左狗連曾主席都係黃絲,唔怪得左狗成日亂吠,連中共班高官都恥笑緊  |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  110. 天天                                  2016-06-08 03:46:30 | 
                                                                   
                                |  
                          香港山頂出咗天價破紀錄成交,  減辣正式無望,中細價樓跌多10%成咗定局. 好彩特首有機會換,係好事,一個衰到冇朋友嘅人,點可以繼續做. 中央落咗意思換特首,唔係田北俊講,係大陸方面傳出,消息好可靠.   
   |  
                         
                                  
                                            
                          
                        
                           
                        
                                       
                          
                            
                           
                              
                                
                                  | 
                                  111. 天天                                  2016-06-08 03:52:43 | 
                                                                   
                                |  
                            點解咁肯定? 佔中事件,磚頭暴動,港獨猖狂等等,令中央好冇面,唔係忠心就得,咁差業績點可以連任? 隨便換一個做特首都和諧好多,起碼唔會港獨咁猖獗.           |  
                         
                                  
                                            
                                       |