ENG
瀏覽人次:74631    回應:130

反佔中(29)學生有罷課權利

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  當我們講民主的時候,都會涉及很多權利,但一定要懂得運用有關權利,千祈唔好浪費,現在三子搞佔中不成,輪到班少年先鋒搞罷課,我覺得,大專學生有罷課權利,正如港大校長所說,不過,他們要為自己行為負責,但中學生可免則免。
 
  在社會上,有很多聲音不同意罷課,甚至我尊重的「沙皇」李國章,但他們並不明白,大專學生罷課亦是他們成長一部分,如果讀四年大學,連罷課都未試過,未免有點心願未成,不過,又不是每個學生都支持罷課,甚至是大多數學生不支持罷課,因為,罷課主題浪費在失敗的「佔中」行動,似乎有點不值,若果罷課成功,「佔中」行動立刻復蘇,以後那班成年人的議員與及三子又奪取所有功勞,學生只是陪襯品,要罷課一定要有一個鮮明主題,在普選的篩選問題上,國家已經定下了一個框框,唔通班學生罷課可以扭轉乾坤,大專生亦已經接近是成年人,他們亦早知道這個道理,所以,我相信今次罷課不會太成功,人數一定會有一些,話晒罷課都是一呼百 諾 的活動,做校長、教援等最好不表態支持或者反對,因為無論他們做什麼,都會有反效果,最好就是任由班大專學生罷課,搞得兩搞,他們又會回到課室之中,你估入大學真的是咁容易,少年先鋒十幾人應考,只得一個勉強考到入大學入學資格,主持人亦只能夠讀副學士,所以,若果沒有太多外來人士表態支持或者反對,罷課行動很快便會變成過去。
 
  大專學生今次若果罷課不成功,可以說是浪費了一次彈藥,在下一次有什麼大是大非的時候,參與的人便會猶疑。不過,就算成功又如何,那位迫走徐立之校長的同學,現在都不露面,無它,當他們離開大學之後,便會感到社會的無形壓力,所以,今次就算學生罷課成功,大獲全勝,其實,就是大敗,希望學生們珍而重之他們的權利,如果有大是大非的議題,我是會與他們在一起。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 肥婆四 2014-09-19 17:15:33
        對!如果有大事大非,我會與他們在一起!
2. 打工仔 Andy 2014-09-19 17:25:32

佔中已是鬧劇!

昨日坐地鐵時在我身邊有兩個後生仔, 一路玩手機, 突然其中一個問對方去唔佔中?

被問的後生仔回答, 佔乜鬼中!人大已經落閘, 佔泥都無用!跟住繼續玩手機!

原來佔中同行街睇戲一樣平常!完全唔覺得是犯法行為!

3. 肥婆四 2014-09-19 18:00:15

晴報

文革與今天香港有何相似?

撰文:雷鼎鳴 香港科技大學經濟學系主任、經濟學家
欄名:雷鳴天下

歷史是會重演的,而且是不斷地重演,當中又以悲劇的居多。中國人是一個重視歷史的民族,常說「以史為鑑」,但真正懂得從歷史中汲取教訓的人,畢竟是少之又少。至於居港的中國人,在中學文憑試中,選考歷史科的,連十分一的考生都不到,要他們認識歷史,懂得「以史為鑑」,豈非陳義過高?

不懂歷史的人,容易會犯上過去的錯誤。近半個世紀以來,中國最大的歷史事件便是「文革」,它造成的破壞太大,國人無法不深切檢討,在內地重蹈覆轍的機會不大,但香港情況可不一定。我們常聽到一句說話:「未到過香港,便不知原來文革仍在發生。」我不少同事也說過,觀察當今的香港社會,才終於明白為甚麼文革時那些荒謬可笑的事會出現。不幸地,當局者迷,有此感悟的人不會很多,悲劇重演的機會頗大。

對立場不同者 肆意鞭撻

香港現在與文革有甚麼共同之處?現在舞台上的演員當然與前不一樣,布景也改變了,但劇本雷同之處卻比比皆是。文革的積極參與者政治上腦,要「不斷革命」,把當權派都視作資派,必須鬥垮鬥臭,使他們永不翻身。這些「革命小將」充滿理想主義激情,人人以革命派自居,並以此界定是否符合最高的道德標準。他們似乎無畏無懼,要搞「大民主」到處「串連」,隨便寫「大字報」將當權派或各種「學閥」拉下馬來供他們批鬥。他們有無理論素養呢?有的,有些人不但「馬列毛」唸得滾瓜爛熟,出口成章,以他們背熟的詞句頗為方便的駁斥一切持不同意見的人等。

今天香港又怎樣?「革命派」改了個稱號叫「民主派」便可行走江湖,誰也要給面子,沒人敢得罪。政府官員及中央政府人人成為十惡不赦的人辦,誰人不認同此種作風,立時便有人開動宣傳機器惡言批鬥。不少評論人向我慨嘆,香港的確有白色恐怖,只要他們的意見與所謂的「民主派」不同,立時便會有人向他們潑污水,惟有保持沉默。向學校施壓搞罷課也是當作正義的。

社會內耗 民生經濟必損

文革最大的破壞之一是斷送了一代人的學習機會。1973年考生張鐵生在考試中要交上白卷,惟有寫下一段「批判」,說考試都是為了卡住革命小將進大學的門路,他的觀點竟然得到官方報刊的大力支持,這位「白卷英雄」從此名揚天下。在75、76年間,有人似乎是在得到「四人幫」的支持下拍了套叫《決裂》的關於教育戰綫的電影。此電影拍得頗有激情,十分好看,但內中竟有以手上生了多厚的繭來作判斷誰才是真正的勞動人民,誰才可進大學。香港又怎樣?前一陣子不是有人以對香港政治運動的參與度來取代進大學的學術準則嗎?現代社會靠知識支撑,輕視學術,輕視科學的心態不但會斷送個人的前途,搞得不好,還會使到社會封閉落後,夜郎自大。

文革有「不斷革命論」,反對「唯生產力論」,用今天的詞語來說,便是大家都只應集中精力搞政治批鬥內耗,在自己的事業上勤奮工作的便是只顧着賺錢,毫無理想。經濟學對持這類觀點的人有套理論,稱他們喜歡進行一些「無助於整體社會生產的自利活動」(directly unproductive profit-seeking activities)。這些人對人類的生產無貢獻,不會為社會創富,但卻要通過政治活動把別人生產的財富分一部分過來。我們大可不必對這些政治「尋租者」得出道德判斷,但卻應指出,倘若社會有顯著數量的人捲入此種內耗活動,人民便只會變成內耗專家,創意都會被發揮在設計如何攻擊別人之上。長久下去,整個社會必會變得落後貧困,就像文革剛結束後的中國一樣。

「抓革命促生產」已是文革時較溫和的口號了,起碼還有「促生產」那一部分,今天也有種似是而非的思想,以為「抓民主」便可「促經濟」。經濟發展的確與制度好壞有關,但空洞的叫叫民主口號,卻反而有損經濟。例如,歐洲的失業率這麼高,是甚麼原因造成?一個大原因是其福利制度,有些地方人民退休時可得到多少福利市與他們最後一份工的薪酬掛鈎的。若有人失業,但又有人肯僱用,往往會因薪水不夠高影響退休福利而不肯就業。這種制度,與大量其他不利經濟的制度,往往都是在民主政制下搞出來的,我們何敢說民主可促經濟!

(本欄逢周一、五刊登)

4. 啦啦隊 2014-09-19 18:04:17
5. 知識青年到農村去 2014-09-19 23:39:17

學生有造反的權利???

回報:

毛澤東說: 知識青年到農村去,接受貧下中農的再教育......

到農場去,到礦場去,到邊疆去,到北大荒去,......

6. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 00:05:32
呢班道理無篩選嘅大、中學生無厘頭罷課,只求有動作唔理有無成果,去抗議亞爺閂閘唔俾外國傀儡--佔中集团--提倡嘅不知所謂、國際標準玩公民提名選特首。

可以用賊佬抗議銀行金磚保險庫閂閘無得入去,發老裨揸住支AK47向住度尺幾厚嘅鋼閘瘋狂掃射,嘥精神浪費子彈,扳雞扳到手軟,只得成地子彈殼,無晒癮無成果無喝采同道鋼閘亳無損傷無穿無爛百無,無奈掟鎗走人。
嘥氣。
7. 打工仔 Andy 2014-09-20 08:28:30
學生咁心被人利用都無辦法! 
只知道, 一些大機構大公司的人事部會收集一d資料, 用來作請新員工的參考! 
除了見哂報紙上晒電視果d之外, 連在fb上的言論都會收集! 
班傻仔仲十下十下! 
8. 打工仔 Andy 2014-09-20 10:53:23
罷買! 明白, 對產品或供應商不滿.

罷工! 明白, 對顧主或人工不滿.

罷課?  為什麼? 不是更加要在課堂上學習民主精神嗎? 

有冇想過日後有冇顧主請你做工? 
9. AH 2014-09-20 18:11:14
爭取香港真普選,響應學生罷課,齊來罷市一週!


請即Like「學生罷課,我們罷市!」facebook page:

https://www.facebook.com/pages/%E5%AD%B8%E7%94%9F%E7%BD%B7%E8%AA%B2%E6%88%91%E5%80%91%E7%BD%B7%E5%B8%82/855603684450053

10. 所謂 2014-09-20 18:24:25
不切實際行為去罷課,罷市,簡直虛耗光陰!想改變現象,計畫將來,默默耕耘先至係值得推廣!
11. 蜕变中嘅懒人 2014-09-20 20:36:55
9樓兄台揾錯對象,向多仔勁男hard sell偉哥。
12. 雲在青天水在瓶 2014-09-21 00:01:09
人大一錘定音後,罷課之聲甚囂塵上。

月初,有中學生打出 "捍衛我們的未來" 的標語。近日,學聯也打出 "重奪未來" 的口號。汗頻!香港的未來人語文竟然如此不濟!

 "捍衛" 的意思是保衛,護衛,是對屬於自己的權利、理念、實體的保衛。例如捍衛法定的權利、捍衛真理、捍衛領土等等。但未來是屬於時間的範籌,並不屬於現在的任何人,如何 "捍衛"?

 "重奪" 的意思是重新取得失去的東西。和 "未來" 連在一起,就更不知所謂了。未來就是還沒到的時刻,誰會曾經失去了它,又如何能奪回來?如果你說重奪的是普選的權利,在邏輯上也是行不通的。因為至今為止,香港人從來就沒有過普選的權利。沒有失去過的東西,又怎麼可以 "重奪"?

年輕人有激情是好事,但被情緒左右思維,就容易失去理性。香港是個成熟的社會,任何理性不足的思想,都不會被社會所接納。

建議年輕人要捍衛自己學習的權利,重奪失去的光陰。
13. 肥泡泡 2014-09-21 00:21:17
如果我是大公司人事部,一定會mark 住一份黑名單,搞事分子免問。
14. 引刀一快 2014-09-21 08:23:42
To 12樓 水在瓶兄

建議年輕人要捍衛自己學習的權利,重奪失去的光陰。”
兄台与教育界似乎并不密切,君不見80年代,韓國以罷課示威見稱嘅一代,帶領今日韓國直逼日本,我唔主張學運,但係亦唔會輕易否定,夠膽搞學運嘅學生,將來會比淨係識得聽話嘅,更有見地更有作爲。
15. 引刀一快 2014-09-21 08:25:55
To 13樓 

如果我知道邊間公司“mark 住一份黑名單”,唔止我唔會去打佢工,第日我D細路出身都一樣唔會敲佢門。
16. 引刀一快 2014-09-21 08:27:58
To 1樓 肥婆四兄

我都會。
17. 引刀一快 2014-09-21 08:29:19
To 2樓 打工仔兄 6樓 懶人兄

我一直都話佔中係毛毛雨,搞唔搞都係無關痛癢,信喇吧!!!
18. 引刀一快 2014-09-21 08:33:17
反而政府同社會對待佔中嘅態度,所産生嘅負面作用,比佔中影響仲大!
19. 打工仔 Andy 2014-09-21 08:43:59
引刀兄
我相信政府已部處好, 一旦出現非法佔中行動, 會有兩種情況出現.
1. 會立即出手清場,拉人! 
2. 樣佢地佔領一段短時間, 令商家計算一下損失先淸場! 以便樣商家可法律追究! 相重打擊佔中者!
20. 引刀一快 2014-09-21 09:07:22
打工仔兄

呢様嘢冇問題,最緊要係合法。

如果政府對佔中輕描淡寫,大家都唔放咁多注意力落去,最後大家不了了之,咁就係最成熟嘅表現。
21. 打工仔 Andy 2014-09-21 09:14:59
引刀兄
但願如此! 
22. 打工仔 Andy 2014-09-21 09:14:59
引刀兄
但願如此! 
23. 你会选择做哪个人? 2014-09-21 09:26:32
劉山青(1951年[1][2]香港政團社民連的成員,中國民運人士。廣東惠州人,父親為工人,於中華人民共和國成立後返回內地,故他在內地出生。他中學就讀英皇書院,與香港第四屆行政長官梁振英為中一至中五同班同學,畢業於香港大學數學系,現職社會福利員,同時為民主派社民連中評會委員。

1980年,已故民運人士吳仲賢因回國救助民運人士親屬被捕,後寫悔過書後回港,翌年,劉山青以身犯險返回廣州救助民運人士王希哲妻子蘇江等人,被公安拘捕,並控以「反革命罪」,判有期徒刑十年,關押於英德市


24. 人身有几多个十年 2014-09-21 09:34:08


第一代社運...


當年梁振英和劉山青中學同班, 劉山青會考成績好好, 入左港大, 而梁振英會考成績唔掂, 入唔到大學, 走左去讀high dip.
80年代, 大學得兩間, 入到港大, 真係前途無可限量. 政府爭住請佢做官.

25. 引刀一快 2014-09-21 09:38:14
兩個都唔做,因爲我想做劉德華。

劉山青,看名思義,是否留得青山在?
論作爲,堪稱“引刀成一快,不負少年頭”
引刀汗顔。
26. 回25樓 2014-09-21 09:52:54


欣賞引刀兄


我已唔燒柴了,我選擇用煤氣,另我選擇做李祿



李录(1966年4月6日),繁體中文譯為李祿,或李錄,部份中國媒體稱為李路[1]中國河北唐山人,美籍華裔投資家兼對沖基金經理,對沖基金喜馬拉雅資本(Himalaya Partners)的創辦人,幫助波克夏·哈薩威公司(Berkshire Hathaway)在中國的投資,前六四事件21名被警方通緝的學生領袖之一。[2]


吾爾開希·多萊特維吾爾語ئۆركەش دۆلەت拉丁維文Örkesh Dölet,1968年2月17日),維吾爾族新疆伊寧人,生於中華人民共和國北京市,成長於北京,曾在新疆接受三年教育,中國民運人士,是八九學運的領導成員,與王丹柴玲等同為當時學生領袖之一。目前是中華民國國民,定居於台灣台中市,並從事金融業[1]。至今仍遭中華人民共和國政府通緝。

27. 雲在青天水在瓶 2014-09-21 10:06:31
引刀兄

"兄台与教育界似乎并不密切,君不見80年代,韓國以罷課示威見稱嘅一代,帶領今日韓國直逼日本,我唔主張學運,但係亦唔會輕易否定,夠膽搞學運嘅學生,將來會比淨係識得聽話嘅,更有見地更有作爲。"

也有一些道理,"坑灰未冷山東亂,劉項原來不讀書"。亂世之中,敢做之人有可能成就一番事業。但香港是成熟社會,沒有文化必然難成大器。在此所講 "捍衛"自己學習的權利,"重奪" 失去的光陰,意思是劝學小朋友們,至少打好基本礎,練好基本功。連詞語都搭配錯誤,何以號召天下?
28. 引刀一快 2014-09-21 10:18:53
To 水在瓶兄

明白,時下年青人的確對文化嘅消化同吸收都普遍存在問題,才子智者,越發稀少。

薰陶下一代嘅責任,在我們每一個人,只要不傷害身體,不違反法紀,最好也留點思想空間給他們,多體驗社會人世。
29. 大寶二寶 2014-09-21 11:23:28
回刀兄

今次我buy 你嘅立場。

共勉之, 哈哈!
30. 引刀一快 2014-09-21 14:55:35
多謝各位

共勉之!哈哈。
31. Joe 2014-09-21 17:02:16
To 雲兄
師兄近排多議論政治,又見師兄於另一討論平台多談股票,看淡樓市,期望師兄可分享多些關於樓市現時之看法,謝謝。
32. 大寶二寶 2014-09-21 17:21:12
回31 Joe 兄

自從雲兄消失左一牌出番黎D观点同口吻吾同唒, 我都有点懷疑佢是否真身。

師兄小心分析至好。

共勉之, 哈哈!
33. Joe 2014-09-21 18:05:23
To 寶兄

對,耐人尋味...
34. 引刀一快 2014-09-21 18:48:57
呢度就係咁,最好都係注册個自己嘅帳號,呢排亦唔見咗好多人,我諗,引刀都係時候開始深居簡出。
35. 劉乃強:值得做漢奸嗎? 2014-09-22 16:07:47
劉乃強:值得做漢奸嗎?

  在以往,一般市民對外國勢力幹預香港事務,大多只憑感覺和猜想。所以反對派不單肆無忌憚,更經常「惡人先告狀」的反駁:「你們這些『五毛』,說我收錢,有什麼證據?」好了,通過最近黎智英的「黑金門」,和反對派特別是公民黨的「紀錄門」爆出來的資料,外國的幹預,不但有眉有眼,網絡分明,玲瓏浮凸,各神棍政客倉皇失措的回應,結果是越塗越黑。對我來說,這基本上都應該是見怪不怪的了,但這回我也不能不震驚。
  第一點使我震驚的是,漢奸竟然有這麼多。我們見到有些年輕人動不動就揮動「米字旗」、「龍獅旗」,會罵他們:「你們要爭民主的話,也用不着抱着殖民主義的腿不放!」然後心底裏還多少會原諒這些書也沒有讀好的不懂事小孩子。但是我們今天見到數十名大學教師、法律界人士、前高級公務員站出來支持反政改的罷課和「佔中」,而他們不但明知有外國勢力介入,而且還收他們的錢,跟他們開會,與外國勢力的代理人,甚至代表一起策劃這些顛覆特區政府。種種跡象說明,這些受過高深教育,有一定的社會經驗和社會地位的中年人,是在有意識地主動與外國勢力合謀奪取香港管治權,而置國家主權、安全、發展利益,和香港的繁榮和穩定於不顧的,這些人如果不是「漢奸」,我怎樣也想不出另一個更加適合的稱謂。而且我們「捉奸在床」的漢奸還原來有這麼多,還未暴露的,恐怕還不少!
  第二點使我震驚的是,外國勢力竟然如此赤裸裸的公然介入香港的政改。公民黨的「英語小組」會議,公民黨至今亦沒有否認有這會議,只否認「有任何形式的會議紀錄」。這份爆出來的非官方會議紀錄部分內容,已經通過一些與會者拙劣的否認而間接證實了。當中有一個發言十分踴躍,字裏行間經常表明他代表美國某些方面的Dan Garrett。
  紀錄顯示,Dan Garrett宣稱「這次回美國向頂頭上司匯報目前香港所處境況及我在港推動的工作進展。華盛頓要求繼續在香港推動民間、社會力量爭取民主訴求運動,尤其是推動青少年在社運扮演先鋒角色。」Dan Garrett又指,目前各方勢力與中國政府的抗爭都到了臨界點,很容易就會爆發,美國堅定支持罷課行動,正與鄧美晶的「社會主義行動」密切聯繫,推動鄧的「全港罷課大聯盟」的一係列抗爭行為。Dan Garrett更在會上「保證」,「美國會保護學生領袖,包括赴外國留學、定居」。
  Dan Garrett是何許人?紀錄沒說,爆料的「民主真兄弟」也沒說。公民黨「查證之後發現,Dan Garrett是城市大學博士生」。大家能相信公民黨這些所謂專業精英們,於他們的「查證」中,竟然這最基本的社交媒體LinkedIn都沒有上嗎?欲蓋彌彰,根據LinkedIn的權威紀錄,這位城市大學博士生是一位五十出頭的衰翁,2011年才進城市大學修讀博士學位,之前他曾在美國不同部門從事過接近30年的情報工作,來港之前的職位是:美國國防部Division Chief,高級間諜也。此君既不年輕,但又未到退休年齡,突發雅興來港求學。同一時間,另一個也是突然變身為學術界的老特務,壟斷了香港八家大學通識課程開發和試教工作的中文大學港美中心主任Morton·Holbrook·Ⅲ,以及他的舊下屬,「顏色革命」老推手,美駐港總領事Clifford Hart Jr.(夏千福)都一同聚首香江;還加上介紹黎智英與緬甸軍方,於「七一」遊行前再來港與其遊河密會的美國防部前副部長沃夫維茲。難道這都是偶然?回溯一下,背後已經部署多年了。
  第三點使我震驚的是,原來不但大學領袖,連尚未成年的中學生頭頭也是外國勢力的同夥。起碼開會的學生領袖們絕對不是天真無知,受了蠱惑。他們是完全知道「真普選」、「佔中」、「罷課」等是什麼一回事的,還要為虎作倀,籌謀獻策,簡直就是蒙?羊皮的小惡魔。原來價錢也不貴,跟他們的前輩柴玲、王丹、吾爾開希等一樣,不外就是受美國保護,「赴外國留學、定居」。這樣他們就黑心把身邊的朋友、同學出賣,推上火線犧牲,他們自己就跟開會的成年領袖及其子女一起,悄悄退到後邊,開溜到美國。不過這回這些壞學生可沒有當年柴玲等人那麼幸運,「黃雀」之後,老鷹已經到位,而美國沒有當年那麼有錢,因而也不會那麼慷慨。
  上邊這番景象,可謂觸目驚心。可以預見,正在展開的一場政治鬥爭,將會十分激烈。而且戰場就在我們家門口,我們多少都會遭受損失,香港也會遭受重大損失,弄得不好,往後我們社會與國家可能要付出很大的代價。香港是我們中國人的主場,而今天我們國家已經不容易欺負,所以不管怎樣,這場鬥爭中國一定會勝出,但這極可能是雙方都會傷亡慘重的慘勝。
  事已至此,香港在劫難逃,我們唯一能做的,只有努力把損失降至最低。這個問題我已經思考了好幾個月,仍然堅持為己為人,唯一出路是與中央團結,合作,共禦外侮。即時來說,還未捲進賣國賣港漢奸核心的教師、社工、律師等,要看清形勢,明辨是非,臨崖勒馬,理智地把屁股坐穩於國家和社會整體利益這一邊。這裏我特別呼籲自命走過民主回歸路線的朋友,世上任何政治領導都不可能永遠風光於舞台上,也沒有任何政黨能永遠執政,但國家民族的利益卻是永恆的。在任何情況之下,也不管什麼原因,背叛自己國家民族利益永遠都是萬惡不赦,都不會有好下場。這是當年「文革」才剛結束幾年,我們民主回歸派力排香港主流意見,堅決支持國家在港恢復行使主權的基本理念。今天我們之間可以對政府有這樣那樣的不滿,但一到國家民族利益,任何矛盾都要暫時放下。現在普選已經唾手可及,為了一些技術枝節背叛國家民族,值得嗎?
  中國人相信「放下屠刀,立地成佛」,因此「愛國不分先後」。請掉頭向民主回歸方向邁出一步,救救孩子,也救贖自己的靈魂!
36. Seeker 2014-09-23 15:46:58

就好似小朋友同大人鬥氣一樣, 小朋友大叫大喊,問點解唔俾我? 我想要,我一定要...!! 然後破壞, 倒亂, 引人注意,.....直到大人發火, 小朋友至會明白,自己多麼無能幼稚.

37. 江湖隱士 2014-09-23 17:12:34

就好似小朋友同大人鬥氣一樣, 小朋友大叫大喊,問點解唔俾我? 我想要,我一定要...!! 然後破壞, 亂, 引人注意,.....直到大人發火, 小朋友至會明白,自己多麼無能幼稚.

我想要,我一定要...!! 要什麼???要天上的月亮???要天上的星星???要美麗的女朋友???要英俊的美男子???要公民提名???我想做行政長官???在香港誰不想做行政長官呢???行政長官/財爺/問責局長/薪酬都高過美國總統呢???

38. 啦啦隊 2014-09-23 18:54:43
要班你地口中“毛都未出齊”嘅學生哥出黎爭取普選? 
你冇野呀? 
自己就坐喺度享受人生,上左岸就政治冷感,得閒炒下iphone 
對住政治就好似鬼佬食鳳爪就耍手擰頭 
成日話人好暴力好唔理性,話咩破壞經濟 

但係你有冇諗過點解我地會咁”暴力“?有冇理解過背後原因? 
睇野表面到咁,仲話咩食鹽多過你食米 
聽到你地講呢啲,我真係覺得好嘔心 

你地身處嘅年代,香港處於經濟起飛 
人人有工開,物價低,冇戰亂,冇政府紛爭 

但依香港?亂過乜咁 
由樓價到最基本嘅飲食都有問題,更加唔好講民主普選 
唔知你地有冇發覺香港已經冇乜人情味? 
未雪件事已經係一個警號,證明左錢喺香港人眼中真係重要過任何野 
你唔覺得恐怖?你話係個別例子?我只能話枉你班老野做左幾廿年人 
視野竟然唔夠後生仔廣闊。 

你話條狗命關我鬼事?好,就同你講你地最關心嘅錢 
正常黎講每個香港人都要交税,但你知唔知你交啲錢去左邊? 
起條高鐵用左我地七百幾億,起唔係問題,但回唔回到本+啲錢用左喺邊先係問題 
安全問題依家開始浮現,我地嗰七百億真係有好好善用? 
條鐵路你同我都有可能會搭,你我唔關心,邊個去關心? 

綜援問題 
你地“辛辛苦苦”賺翻黎嘅錢,依家外人可以任用,你有咩感覺? 
未滿七年都可以攞錢,咩道理?歧視?包容?我地包容佢咁邊個包容我地? 
唔知幾時開始,包容呢隻字已經被濫用,仲難聽過粗口。 
連咁樣都覺得可以接受嘅,我真係服左你。 

講到近來嘅普選、政改問題 
你地唔爭取,仲要倒頭話我地激進、阻礙經濟發展潛 
我想反問一句,短期嘅經濟定係香港嘅前景重要? 
前者可能會令你賺多少少買iphone,後者就關乎到我地下一代嘅未來 
換句話講,我地依家幫緊你個孫呀!懵向左走向右走! 
係咪被人養得太耐結果連僅餘嘅思考能力都冇埋? 

依家呢一句小朋友,一出世已經係輸家 
出世,奶粉都冇得你飲。幼稚園,學位都冇。小學,日日唱國歌普通話上堂,連自己本土文化係點都唔知。中學,日日上國民教育個腦都變埋紅色。大學,讀都未必有得你讀,唔好再用“能者居之”呢四隻字。出黎做野又唔夠人爭,物價高漲樓又貴。最後死左都未必有位葬你。 

可悲嗎?的確好可悲。因為就係你班和理非非討厭政治嘅香港人所導致。十年後唔好問點解個孫會餓死、冇野做、冇U讀,問翻十年前嘅自己就知道。 

我只係一個你地口中”毛都未出齊“嘅90後,但我比你地更加關心自己嘅社會。 

講完。
39. 其中一個問題 2014-09-23 19:30:35

回復: 啦啦隊 其中一個問題.....

莊豐源案是2001年在香港終審法院判決中國大陸户籍居民在香港誕下的男童莊豐源的居港權的案件。一名來自中國大陸的非香港永久性居民在1997年9月持雙程證逗留香港期間誕下男嬰莊豐源,由於莊豐源的父母都沒有香港居留權,按照當時的《入境條例》,莊豐源不能夠取得居港權,其祖父入稟香港法院申請司法覆核,高等法院原訟法庭及上訴法庭先後判決莊氏勝訴,香港特區政府上訴至終審法院,終審法院於2001年7月20日判決莊氏勝訴,此一判決更成為案例,在香港出生的「雙非嬰兒」即有居港權。

此案例加上2003年港澳個人遊(自由行)的實施,造成大量無香港居留權的中國大陸孕婦來到香港產子。[1]從2001年至2011年間,獲得居港權的「雙非嬰兒」逾17萬人,造成資源分配問題,引起香港社會強烈不滿。

 

 

40. 公民黨的一眾大狀 2014-09-23 19:33:39

「雙非」代表父毋雙方都沒有香港身份証的嬰兒.  內地「雙非」孕婦湧港產子,根源是公民黨在2001年策動「莊豐源案」,香港資深大律師李志喜(公民黨黨員)及大律師郭瑞熙為原訴人莊豐源的代表大律師(由法律援助署委派)。終院判決入境例違反《基本法》原意,導致「雙非」孕婦在港產子擁有居港權。因此,造成近日「雙非」問題的嚴峻局面,責任不在基本法。近日多個政黨及團體先後遊行及簽名行動,反對「雙非」孕婦湧港,反對的焦點應對準公民黨,才能夠激濁揚清,辨明是非。

當時,公民黨的一眾大狀竭力反對人大釋法,發起所謂「黑衣遊行」,演出一幕挑戰全國人大憲制地位的鬧劇,公民黨大狀叫囂「英國的法治已死」,攻擊人大釋法「動搖香港百年來的法治基礎」,「產生災難性後果」。他們形容人大釋法有如原子彈,指特首尋求人大釋法是「沒有廉恥」。到了2001年7月,公民黨處心積慮地策動了「莊豐源案」,代表莊豐源的大律師是現任公民黨憲制及管治支部副主席李志喜及「公民黨友好」郭瑞熙。

許多社會人士和法律專家都認為,「雙非」內地孕婦湧港產子是法律問題,應從法律層面予以解決。他們建議由終院主動糾錯或通過人大「釋法」,徹底解決問題。這些意見,值得高度重視。

審理莊豐源案的五位法官是包括終審法院首席法官李國能、常任法官包致金、陳兆愷、李義及非常任法官梅師賢昨日一致裁定特區政府敗訴。李國能在判詞中,指五位法官均同意全國人大常委會於九九年六月就居港權有關條文所作解釋不適用於是案。同時有關條文屬特區自治範圍,因此終院認為毋須就此案尋求人大釋法。梁愛詩指出,當年終審法院認為權利不應受限制,嬰兒在港出生便享本港居留權,當時法院估計一年只有數百至一千名兒童,香港可以承受得到。

但內地孕婦在這十多年內不斷蜂擁來港產子,引起修改《基本法》的討論,前律政司司長、基本法委員會副主任梁愛詩指出,當年是終審法院錯誤理解《基本法》條文,才導致現在的問題。終審法院首席法官李國能有見及此或感到羞愧已提早退休,並已致函知會行政長官。其任期至二○一○年八月三十一日止,於二○一○年九月一日開始退休前休假。

內地「雙非」孕婦湧港產子問題,揭發特區政府歷時十多年的管治大醜聞。自莊豐源案判決以來,港府一直犯錯,這已是公認的事實,尤其是一直犯一些低級的錯誤,就是計數都計不清。當年判決時一年「雙非孕婦」產子不過六百多,但到如今累計十七萬多了。「雙非孕婦」湧港,其實是一個常識判斷問題.

全國人大常委范徐麗泰突然踢爆指,人大常委會早於一九九九年就吳嘉玲案釋法時,已經提及《基本法》廿四條有關永久居民身份居港權的立法原意,夫婦均為中國公民的在港出生子女,根本沒有居港權,故不認為有修改基本法或釋法的需要,又指當年釋法後不執行,是特區政府的責任。

事實上,人大常委會1999年釋法時已清楚說明,基本法的立法原意就是父母均非港人而在本港出生的兒童並無居港權。既然基本法的立法原意清楚,就不存在修改基本法的問題。徹底解決「雙非」孕婦湧港產子的問題,最可行的辦法是兩個:一是終審法院在日後新案件的審判中,推翻「莊豐源案」裁決的解釋;二是通過人大常委會釋法,進一步澄清父母均非港人而在本港出生的兒童並無居港權,消除「雙非」孕婦湧港產子的誘因。

41. 孕婦湧港產子問題 2014-09-23 19:36:49
內地「雙非」孕婦湧港產子問題,揭發特區政府歷時十多年的管治大醜聞。全國人大常委范徐麗泰突然踢爆指,人大常委會早於一九九九年就吳嘉玲案釋法時,已經提及《基本法》廿四條有關永久居民身份居港權的立法原意,夫婦均為中國公民的在港出生子女,根本沒有居港權,故不認為有修改基本法或釋法的需要,又指當年釋法後不執行,是特區政府的責任。時任政務司司長的曾蔭權當年堅稱案件已了結,昨亦未有回應當年有否做錯,特首辦發言人接受查詢時則表示沒有補充。
  • 2012-02-02 12:37:16 補充

    煲呔曾視「六大產業」為任內主要政績,惜志大才疏、眼高手低,六大產業至今仍六大皆空,現在唯一較能寄望的便是醫療產業。若然人大釋法,把內地孕婦統統摒諸門外,私家醫院勢必首當其衝,而煲呔曾的醫療產業美夢亦隨之付諸流水,故港府未到最後一步,也是不會選擇釋法之路。

42. 莊豐源一案 2014-09-23 19:53:31
莊豐源一案大把泛民人出來幫口幫手, 成功為香港爭取到呢幾年好多內地孕婦內港產子, 成功測試香港醫療體系的負荷能力。

泛民及部份社福界:陳日君、大狀黨、李卓人、長毛、何喜華....等等。他們用公帑助非港人兒子莊豐源爭取成合法港人勝訴案例便奠定了今天大陸孕婦湧港產子的場面。


保安局長葉劉淑儀說,對終審法院就莊豐源案的判決失望,但政府仍會執行法院裁決

策發會委員李柱銘認為,內地孕婦來港產子,長遠來說,可補充本港年輕人口的需求,有助紓緩本地人口老化問題,因此不贊成採取嚴厲措施將內地孕婦拒諸門外

(梁家傑莊豐源案的聲明). 港府於終審法院就《莊豐源案》清楚表達了不會尋求人大釋法,. 筆者(梁家傑)對此表示歡迎。


行政會議成員曾鈺成亦表示,這些內地媽媽所生的孩子,日後何時來港,會否使用本地的公共服務以及會否對本地就業市場造成壓力,完全無法預計,因此未來的人口政策亦無從制訂。至於日後可能浮現的問題還包括,如何處理大量在港出生子女的內地爸爸和媽媽的居港權?還有長遠的教育和福利規劃,每一項都會因這批在港出生的內地小孩會否來港定居而存在變數,假如人口數量龐大,無疑會擾亂香港未來發展的規劃步伐。

專欄作家林行止「內地孕婦來港產子,除了可籠統地提高不分本地和內地女性的香港出生率,洗脫最低出生率的『惡名』,其他完全無所得益。」

一直協助爭取居港權的天主教正義和平委員會幹事孔令瑜 (民陣七一召集人)則批評,社署收緊政策是“趕盡殺絕”,未有向內地人的居港子女提供基本福利保障,就是不尊重當年終院的裁決。

  孔令瑜認為,社署提出“防止濫用”只是監管不力的藉口,實際很難衡量綜援金如何百分百用在兒童身上:“是不是用綜援金買來的飯菜,內地媽媽吃一口也不行?”故希望社署可體恤中港家庭的難處。
43. 幕後人物 2014-09-23 19:57:28

學生罷課的幕後人物又在精心策劃中......

44. 有殻蝸牛 2014-09-23 20:38:18
To 38/F 啦啦隊

正常黎講每個香港人都要交税? 

事實係
1. 政府每年開支350億,平均每個香港人每年5萬。
2. 賣地收益、印花税、物業税總收益每年過百億,係薪俸税兩倍以上
3. 1%香港人交緊65%薪俸税、4%香港人交緊85%薪俸税
4. 中產小業主係對社會最大貢獻嘅,而不斷咒駡小業主嘅假淡友絶大多數係社會上嘅受益人,又或者可以叫做真正嘅既得利益者。

我唔懷疑你關心社會,不過好懷疑你對香港社會嘅認識
45. 預算開支為569億 2014-09-23 21:14:58
香港新聞網3月10日電  立法會福利事務委員會就財政預算案的社會福利開支討論。民主黨立法會議員何俊仁表示,政府下年度福利開支增加,但服務仍有不足,認為政府要定下未來方向。

  勞工及福利局長張建宗回應指,本屆政府任期內,將會提供額外5000個長者住宿服務名額,以及2750個康復服務名額,反映政府的決心。

  工聯會鄧家彪就擔心,政府未來會抑壓社會福利開支。張建宗說,下年度社會福利預算開支為569億元,以6同4比例,分別用於社會保障的現金資助及服務開支,強調開支透明。

46. 841 億 元 或 佔 政 府 2014-09-23 21:17:11
公 務 員 薪 酬 及 有 關 開 支
  2012 至 2013 年 度 2013 至 2014 年 度
佔 政 府
經 營 開 支
百 分 比
佔 政 府
經 營 開 支
百 分 比
844 億 元 27.84% 894 億 元 26.48%

 

註 : 資 助 機 構 員 工 薪 酬 及 有 關 開 支 在 2012 至 2013 年 度 約 為 841 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 27.77% , 在 2013 至 2014 年 度 約 為 895 億 元 或 佔 政 府 經 營 開 支 26.50 %

47. 打工仔 Andy 2014-09-23 21:17:51
啦啦隊
你真的不要這樣想, 其實, 我相信呢到有好多朋友, 都是靠自己努力讀書及工作才有今日的成果, 香港真係好多機會, 只要肯努力一定可以成功! 加油! 
48. 擁9物業 2014-09-23 21:20:52
張建宗擁9物業 成問責官員樓王 文章日期:2014年7月15日

【明報專訊】港府昨公布特首、行會成員及問責官員的最新利益申報資料。勞工及福利局長張建宗與家人共持有9個物業,冠絕所有問責官員,成為「官員樓王」;當中的一個新增物業,是由太太持有、位於東區未落成的住宅。勞福局發言人強調,局長沒有參與樓市炒賣活動,新增的物業供家人自用。

在特首梁振英和15名問責官員的申報中,有3名官員在物業數量申報上有變化。張建宗繼續成為最多申報物業的問責官員。他的申報物業由去年8個增至9個,新增的物業位於東區,由太太持有。勞福局拒絕透露新物業是什麼屋苑。

林鄭增中山物業 丈夫持有

政務司長林鄭月娥較去年增添一個位於中山市的自住物業,由配偶持有。她個人仍擁有蘇州一個空置物業。至於兩個於英國劍橋的單位,一個由上年出租,轉為配偶持有和出租,另一個由自住轉為空置。政制及內地事務局長譚志源較去年減持一個車位。

行會非官守成員中,李國章今年申報為數碼廣播有限公司董事及董事會主席,不再擔任九倉集團獨立非執董。

羅范椒芬在受薪工作中一欄,增加申報為「國家開發銀行香港事務顧問」。

49. Hongkong People 2014-09-23 21:33:46
To 啦啦隊:

樓上兩位應該清楚話俾你知雙非嘅來龍去脈,正式神又係泛民鬼亦係泛民,至於之後衍生出嚟的所有社會問題,都怪政府過於尊重法治精神,有錯嗎?

你所講嘅所有社會問題都非民主可解決,相反更可衍生更多問題,你擔下一代會找不倒工,餓死,恐怕民主正正會帶來呢D問題,今日剛公佈歐洲失業率為11%,美國為6.2% , 係歐洲後生仔嘅率係由24%至5O%,點睇呀?
50. 給各師兄/ 師姐 2014-09-23 21:51:25

啦啦隊只是從高登copy & paste 篇嘢過黎,

http://m3.hkgolden.com/view.aspx?message=5378138

但各位又好好心机咁覆佢,希望啦啦隊睇得明各位寫乜啦。


51. 蜕变中嘅懒人 2014-09-23 22:11:51
懒人搲晒頭兄点解啦啦隊兄寫到咁多字,原來係貼街招!!!
52. 打工仔 Andy 2014-09-23 22:16:31
唔緊要啦! 其他年輕人睇到都係好既!  
53. 蜕变中嘅懒人 2014-09-23 22:18:23
傲嬌明日香係咪即係啦啦兄呢?
如果唔係,出示原作者名,咁即係盜用,唉!
54. 啦啦隊 2014-09-23 23:00:41
中國人一點都不簡單。 

  中國不論在任何時候都會是世界的焦點。論經濟,現在很多歐美國家都要靠跟中國的貿易來賺錢;論人力,現在的中國仍然是工廠的集中地;論品格就更難得了,全世界都會對中國有同一個印象:差。

  要做到世上絕大部份的人一聽到你來自某個地方就會反感是一點都不容易的,因為大家都明白每個地方總會有好人和壞人。可是中國人就輕易打破這個定律,原因也很明顯:大部份有能力外遊的中國人都是壞的那一群。「有錢就是爺」這個概念中國人發揮到極致,他們認為只要有錢,天上的月亮也買得起來,沒人買只不過是因為現在還沒有人有這個資本而已。雖然有錢的確方便很多,但把錢當是神明一樣的也只有中國人了。在外國你要暗中花錢賂賄某某都要免得被人發現,但在中國的話他們好像怕你沒看到他給你錢,所以就直接在枱面放上一袋的人民幣。你問不怕別人看到嗎?中國貪污可是正常的工作部份,你要是當官的話誰也不信你是清廉的。在中國這算是正常不過的做法,但中國人好像不太明白他們的行為何等怪異,即使到外國旅遊還依樣葫蘆。外國富豪要花費都是滿足自己需要,買名車飛機的話也是自己的事。但中國富豪就認為花錢最爽的時刻就是付錢那一刻,他們恨不等舞龍舞獅再找華爾街日報的記者拍下他們付現鈔買私人飛機的一刻放上頭條,讓世人知到這名陳土豪今天買了一架飛機並將它命名為中國號。 

  要是中國人只是愛炫耀的話還不到令世人討厭的地步,但他們那種大爺般的態度除了中國人自己之外可沒有幾個能受得了。舉個例子,比爾蓋茲坐擁近八百億美金資產,但他會明白到了圖書館要保持安靜。可是陳土豪到了圖書館後,接到電話仍然會高聲談話,職員善意提醒他圖書館要保持安靜,他大概會說「老子的生意談的是千萬美元,你一輩子能賺得了嗎?」如果是在外國的圖書館,應該會轉為「你他媽的看不起中國人嗎?覺得我們好欺負?我現在花一百萬把這兒包了!」,他們不會去了解圖書館應該怎樣,他們只會在想我有錢,我要怎樣。

另一種中國人遭人笑話的地方,大約就是品味問題。波爾多紅酒舉世聞名,不少紅酒愛好者願意一擲千金買下陳年佳釀。他們願意花錢的原因是為因他們認為這支紅酒的質素配得上這個價錢,但中國人買紅酒卻有點不同:許多人連產地叫什麼都不知道,買下它的原因就是因為它貴。貴在那?這支紅酒的特色是什麼?他們才不會知道,反正拿回去只是在朋友臉前炫耀一下,然後就把佳釀溝到可樂去了。愈貴的東西愈有品味,這是中國人的大腦才能想得出來的東西。要是LV手袋只賣三百元的話,中國人馬上就會覺得它是低檔貨。急著把貴價貨品都放到自己的身上,無非是自卑感作怪。許多時候別人還沒有表態,中國人就認為別人在看不眼自己了,然後急著把鈔票放出來急嚷「別看不起我,我有錢」。首先別人只尺想叫你扣好安全帶,飛機要起飛了;其次就是人家看不起你大多是因為你只有錢。 

  要說中國人奇怪的地方還有很多,就像為什麼愛國的中國人到現在仍這麼恨日本二戰時南京大屠殺,說要跟日本誓不兩立,卻用CANON相機、豐田汽車、愛吃壽司;說台灣搞台獨不得好死,一個爛島怎樣,但開放了台灣旅遊後卻仆倒過去「支持台灣經濟」了。能這樣自卑之餘又當自己是皇帝的人,確實讓人摸不著頭腦。再看看中國人口口聲聲說自己是炎黃子孫,中國會強大起來,但卻把妻兒子女全都送到美國去了。但又會說要是沒有中國人,你們早完蛋了。這樣奇怪的族,確實是一點都不簡單。

55. 元朗人 2014-09-23 23:06:03
張建宗擁9物業 成問責官員樓王

「勞工局長是樓王」真是諷刺到極,這邊財爺苦口婆心買樓風險高,那邊勞工局長又做咁嘅示範。賣了樓的巿民應該叫局長解釋下,財爺系吾系老點!


56. 啦啦隊又在貼街招 2014-09-23 23:22:16


《聚言時報》是數位膠登討論區成員自發組織的一個網上媒體。概念由Pique(高登時事台臉書專頁管理員)於二零一三年八月提出,其後在其他會員的接力下,於一三年十月一日發佈創刊號。

二零一四年八月十四日,《膠登時報 Polymer》正式易名為《聚言時報 Polymer》。


http://polymer.hkgalden.net/articles/2014/09/20/6678/



57. 大寶二寶 2014-09-23 23:30:15
回55 元朗人兄

算少啦。早幾年佢好似有十幾廿個物业。 其實無可厚非, 人人都要為未來退休打算, 普通人得咁D官点解吾得喎。 吾通好似Donald Tsang 同許仕X 晚年咁慘情咩?

共勉之, 哈哈!
58. 亮劍 2014-09-23 23:39:25
你地身處嘅年代,香港處於經濟起飛,人人有工開?
……果陣揾份有錢銀過手既工要舖保呀!
物價低?
……比較埋人工先啦!
冇戰亂!
……乜現在香港呢家打緊仗咩? 
冇政「治」紛爭 
……現在是那些人拖政府後腿?搅到乜差嘢都寸步難行先!

但依「家」香港亂過乜咁 
……邊D粉人整成咁呀?

由樓價到最基本嘅飲食都有問題
……政府土地儲備係2仔底,但邊個不斷阻止政府揾地起楼?
更加唔好講民主普選 
……香港只係特別行政區,香港人不能單獨決定自己的未來!

唔知你地有冇發覺香港已經冇乜人情味? 未雪件事已經係一個警號,證明左錢喺香港人眼中真係重要過任何野 
你唔覺得恐怖?你話係個別例子?我只能話枉你班老野做左幾廿年人,視野竟然唔夠後生仔廣闊
……未雪既死,值得同情,但香港現在已到了一個動輒得咎、少人唔使本、歪理當真理的反智時代!其實想捉未雪又有幾難?俾着我係MTR話得事果個,咁遇到類似事件發生,我会將列車停駛,然後 Call 魚農署來捉狗!
你話條狗命關我鬼事
……我估大部分港人包括我都是專重生命的!
 
好,就同你講你地最關心嘅錢 !正常黎講每個香港人都要交税,但你知唔知你交啲錢去左邊
……香港的税網係全世界最窄既地方之一,交税重任只是一小撮人分擔!

起條高鐵用左我地七百幾億,起唔係問題,但回唔回到本+啲錢用左喺邊先係問題 
……咁边班粉腸搅到5鐵一橋要同期開工,搶高建築成本呀!
安全問題依家開始浮現,我地嗰七百億真係有好好善用? 條鐵路你同我都有可能會搭,你我唔關心,邊個去關心
……搅亂檔叫「關心」,你真好野!

綜援問題 
你地“辛辛苦苦”賺翻黎嘅錢,依家外人可以任用,你有咩感覺? 
未滿七年都可以攞錢,咩道理?歧視?包容?我地包容佢咁邊個包容我地? 
唔知幾時開始,包容呢隻字已經被濫用,仲難聽過粗口。 
連咁樣都覺得可以接受嘅,我真係服左你
……現在边個搅到香港变成不設防咁任攞先?一句講晒咪又係你果班民主政棍囉!

講到近來嘅普選、政改問題你地唔爭取,仲要倒頭話我地激進、阻礙經濟發展。
我想反問一句,短期嘅經濟定係香港嘅前景重要
……如果香港係一個獨立的政治實體,而绝大部分人又讚成香港可擁有更高層次的民主同自由,咁既然大家都同意有「真普選」,那麼我唔反對政改喎,但現實係香港的未來,中國有權話事;而且香港人對普選有嚴重分歧乃不爭的事實!你激進派為何可以騎劫整個香港,同大陸攪對抗?陷別人於困局中?

前者可能會令你賺多少少買iphone,後者就關乎到我地下一代嘅未來
……我D细路同後輩,大把人「少夠」你班友呀!

換句話講,我地依家幫緊你個孫呀!懵向左走向右走! 
係咪被人養得太耐結果連僅餘嘅思考能力都冇埋
……真的多謝你們喎,但你哋搅事,請上大陸搅,唔好喺中環!

依家呢一句小朋友,一出世已經係輸家出世,奶粉都冇得你飲
……你要飲乜差奶粉咁巴閉呀,周圍都冇?有你係唔係同我食晒佢!
幼稚園學位都冇
……又是嗰句,你要讀九龍塘指定果幾間,無……唔奇,但香港人的小朋友竟然冇幼稚園讀,我打死都唔信!
小學,日日唱國歌普通話上堂,連自己本土文化係點都唔知
……我呀女間小學,無叫人唱过国歌喎,何況仲要日日!現在全球唔少人都去学普通話,而且中華民族文化源遠流長,好失礼你咩!
中學日日上國民教育個腦都變埋紅色
……边間中學日日上國教先? 係培僑 Or 勞工子弟?
大學,讀都未必有得你讀,唔好再用“能者居之”呢四隻字
……唔係有能者居之,又用乜標準收生?唔通有lD就有得讀?

出黎做野又唔夠人爭,物價高漲樓又貴。最後死左都未必有位葬你
…… 你自己競爭力不足, 就要阻止人地來同你公平競爭,又是什麼道理?你一方面就說普及而平等, 另一方面又鬼拍後尾枕, 要畫地為牢,咁你講晒佢啦!

可悲嗎?的確好可悲。因為就係你班和理非非討厭政治嘅香港人所導致。十年後唔好問點解個孫會餓死、冇野做、冇U讀,問翻十年前嘅自己就知道
……你就算有U讀又如何,成日反乜反物,用晒D時間去搅社會運動,D老闆点敢請你哋呀!

我只係一個你地口中”毛都未出齊“嘅90後,但我比你地更加關心自己嘅社會
……我關心社會的程度及深度,绝對不比你弱,贈你幾句,「你好好執生,顧掂自己先,才關心社會啦」!
59. 70後普通人 2014-09-23 23:55:19
To:54樓 啦啦隊

本人理解閣下對部份中國人的行為感到費解的感受,但為什麽你會有這感受呢?

可能因為你好幸運,由出生至現在只有在香港這個全球其中一個已發展城市生活過,未窮過未崖過,當然不會明白活在一個長期受國際社會欺壓的發展中國家的辛酸。

或許因為你好幸福,從來不需要為前途而流落西方國家,受盡白人岐視,害怕外出時無故被白人用粗口慢罵甚至暴力對待,更害怕被有色人種謀財害命。

或者你好有眼光,居於有濃厚香港本土文化的社區,不用與來自歐美日韓的人為鄰,免受他們的真面目驚嚇。

你估吓每日放一大袋垃圾在我家大門外嘅鄰居係來自邊個國家?你又估吓只係俾咗按金和1個月租金嘅租霸係咩人?
60. 阿Q 2014-09-24 00:41:50
罷課不罷學…… 😄😝😄😁😁………鏡頭所見,D大學生比臺上果D講者悶到標眼淚,聽歌聽五日都厭啦,聽五日民主丶民主丶民主丶民主丶民主。  點頂?


61. 小婦人 2014-09-24 01:38:00
要班你地口中“毛都未出齊”嘅學生哥出黎爭取普選? 
你冇野呀? 
自己就坐喺度享受人生,上左岸就政治冷感,得閒炒下iphone 
對住政治就好似鬼佬食鳳爪就耍手擰頭 
成日話人好暴力好唔理性,話咩破壞經濟 
(當日在媒體面前簽下生死狀的占中發起人,普選聯,所有尊貴的泛民議員和他們的子女在哪兒?爲何發動別人的子女去罷課,去示威?請告訴我)

但係你有冇諗過點解我地會咁”暴力“?有冇理解過背後原因? 
睇野表面到咁,仲話咩食鹽多過你食米 
聽到你地講呢啲,我真係覺得好嘔心 
(使用暴力來解決的就不是民主的行徑,那可是革命噢小朋友)

你地身處嘅年代,香港處於經濟起飛 
人人有工開,物價低,冇戰亂,冇政府紛爭
 (百多年前八國聯軍入侵北京,南京條約,918事變,77樓溝橋事變,日軍侵華,香港3年零八個月。。。。這些屬於什麽?香港好像從70-80年代左右才逐步推行9年免費教育,小朋友,香港過去的人學歷不高,不是他們不想讀書,而是他們缺乏或無能力接受教育。)

但依香港?亂過乜咁 
由樓價到最基本嘅飲食都有問題,更加唔好講民主普選 
唔知你地有冇發覺香港已經冇乜人情味? 
未雪件事已經係一個警號,證明左錢喺香港人眼中真係重要過任何野 
你唔覺得恐怖?你話係個別例子?我只能話枉你班老野做左幾廿年人 
視野竟然唔夠後生仔廣闊。 
(你説香港人沒有人情味這點我同意,無綫電視10多年前製作過一個關於50-60年代大批國内移民偷渡來香港的節目,當時香港人主動給偷渡人士送上食物充飢,反觀今天,到處充滿歧視。)

你話條狗命關我鬼事?好,就同你講你地最關心嘅錢 
正常黎講每個香港人都要交税,但你知唔知你交啲錢去左邊? 
起條高鐵用左我地七百幾億,起唔係問題,但回唔回到本+啲錢用左喺邊先係問題 
安全問題依家開始浮現,我地嗰七百億真係有好好善用? 
條鐵路你同我都有可能會搭,你我唔關心,邊個去關心? 
(香港的庫房全用於社會福利,基建和儲備,我非常關心政府資源的有效分配,故此我反對全民退保和年老金等的類似於共產的資源分配)

綜援問題 
你地“辛辛苦苦”賺翻黎嘅錢,依家外人可以任用,你有咩感覺? 
未滿七年都可以攞錢,咩道理?歧視?包容?我地包容佢咁邊個包容我地? 
唔知幾時開始,包容呢隻字已經被濫用,仲難聽過粗口。 
連咁樣都覺得可以接受嘅,我真係服左你。 
(我反對全民退保,但對於有需要幫助的人是必須要幫的,不管對方是什麽人,施比受更有福。這不單是中國傳統的儒家思想,更是普世價值呢!)

講到近來嘅普選、政改問題 
你地唔爭取,仲要倒頭話我地激進、阻礙經濟發展潛 
我想反問一句,短期嘅經濟定係香港嘅前景重要? 
前者可能會令你賺多少少買iphone,後者就關乎到我地下一代嘅未來 
換句話講,我地依家幫緊你個孫呀!懵向左走向右走! 
係咪被人養得太耐結果連僅餘嘅思考能力都冇埋? 
(你們有理想,有目標是好的,但爲別人的孫子去爭取福利未免太遙遠了,首先逼在眼前的是有沒有飯吃,我不吃我的子女都要吃,否則無命等到那一天)

依家呢一句小朋友,一出世已經係輸家 
出世,奶粉都冇得你飲。幼稚園,學位都冇。小學,日日唱國歌普通話上堂,連自己本土文化係點都唔知。中學,日日上國民教育個腦都變埋紅色。大學,讀都未必有得你讀,唔好再用“能者居之”呢四隻字。出黎做野又唔夠人爭,物價高漲樓又貴。最後死左都未必有位葬你。
我的子女從小吃母乳,他們在幼兒園沒有唱國歌,反而學會了 ”感謝天父,賜我食物,祈求健康,賜我平安“, 但他們不知道,他們有飯食,是因爲阿媽交了學費),無錢,天父賜給的食物,他們是吃不到的。)

 
可悲嗎?的確好可悲。因為就係你班和理非非討厭政治嘅香港人所導致。十年後唔好問點解個孫會餓死、冇野做、冇U讀,問翻十年前嘅自己就知道。 

我只係一個你地口中”毛都未出齊“嘅90後,但我比你地更加關心自己嘅社會。 
(本師奶是長女,讀到中三要讀夜校,大學都是兼修,你有時間晚上到各個院校看一看,每個課室都坐滿的那些人,他們日間都有正常工作。你們現在在爭取些什麽而罷課?其他的又不去爭取?)

 你衹是看到事情的一面,你嘗試從不同的角度去看同一件事情,結果是不一樣的。
 
  學生們在心口掛一個‘勇’字的同時,還要詹前顧后,不要打死吧就,前面是你們的前途,後面是你們需要承擔的後果。占中是犯法的,預演占中的拘捕行動也是預演的,真正發生是拘捕行動也是真的。當律師,會計師,醫生等職業必須身家清白,否則牌照不保,你明白爲何民陣的召集人會變成一個學生了嗎?社會大衆給你們勸喻,就是對學生的愛惜,有幾多個學生能夠受到如罵‘長毛’般的待遇? 


62. 引刀一快 2014-09-24 04:00:08
To 58樓 亮劍兄

你段嘢係自己寫定係貼返嚟?
63. 引刀一快 2014-09-24 04:00:09
To 58樓 亮劍兄

你段嘢係自己寫定係貼返嚟?
64. 啦啦隊身份大起底 2014-09-24 05:26:51
高登人!

要挖他出来,不難。

如果人有分高低,他就是最無用的人。

真是:他老母生舊叉宵好過啦!

看他多次想閙人,竟然話番自己,就知他水平低下。

65. 挑釁,死性不改 2014-09-24 05:44:36

你段嘢係自己寫定係貼返嚟?
66. 引刀一快 2014-09-24 05:54:38
你就死性不改,我問人關你咩事?唔好咁關心我嘅嘢,唔該,我起鷄皮。
67. 亮劍 2014-09-24 06:46:41
引刀兄……
呢个啦啦隊在38楼貼咗篇文章出來,我睇倒就用你用開果種穿插回應來点醒佢。
全部回應的字都係我打嘅!

68. 睇得通 2014-09-24 06:59:10

啦啦隊!!! 是有慧根的人, 有勇氣的人!!!

我不會完全同意他的觀點, 但是他總是會有成熟的一天!!!

69. 蜕变中嘅懒人 2014-09-24 08:08:11

啦啦隊!!! 是有慧根的人, 有勇氣的人!!!我不會完全同意他的觀點, 但是他總是會有成熟的一天!!!

一天成熟根勇氣(如果真係有的話),就會令佢醒覺,今日佢係幾昂居幼稚嘅儍瓜!

70. 亮劍 2014-09-24 08:22:21
後生讀緊書嗰陣,你唔信共產,係冷血、昂居!
但要是你成叁拾幾歲人,还信共產的話,你係幼稚嘅儍瓜!
或你的職業就是議員(即政棍)!
71. 66樓對不起 2014-09-24 08:37:47

經亮劍兄解釋後,我明白了。

72. 蜕变中嘅懒人 2014-09-24 10:05:56
66樓兄台,你係勇者,懶人衷心致敬。
73. 蜕变中嘅懒人 2014-09-24 10:08:53
71樓兄台,你係勇者,懶人衷心致敬。

噤錯lift,更正。

引刀兄都係大量之人,兄台放心。
74. 引刀一快 2014-09-24 10:27:43
亮劍兄

穿插你可以考慮用顔色分開,我問你係因爲文體有D似你有D又唔似,睇落好怪鷄。
75. 引刀一快 2014-09-24 10:42:21
亮劍兄

你信唔信,資本主義同社會主義,會喺呢個世界上不斷輪迴,只要世界變化足夠大,會有社會主義再擡頭嘅一日。
你咪以爲引刀喺大陸俾人洗腦,當人口過大、地球資源枯竭、自然災害令資源嚴重不均等,都會觸發。
千祁唔好話社會主義唔係好嘢,應該話,社會主義啱駛嘅時候,一定唔係好嘢。
76. 亮劍 2014-09-24 11:24:54
引刀兄……
咁我就用红字顯示啦。
共產主義,會喺某些地區死灰復燃,我覺得绝對有可能喎。
但单講香港來計,或然率低到無朋友囉。
不過香港政府亦不能掉以輕心,疏導下果班「杰青」啦!
那些左口左面嘅红人,就出少句聲當幫忙。
下次立法会選舉,你中央亦要嚴選候選人代表建制派,找多D形象清新、擁高學歷、口齒伶俐、立場温和的人啦。
77. 回啦啦隊 2014-09-24 11:30:06

王維基拒為學聯站台

學聯發起全港大專生罷課,首日萬人迫爆中大集會,當年曾為抗議大學學制「四改三」而罷課的中大校友、香港電視主席王維基,今日在免費報章《晴報》撰文,自爆學聯曾希望他為罷課站台,但他拒絕了,「同學們,對不起,我無能。我只能羨慕和妒忌你們這些無拘無束、沒有包袱、做事能夠不計後果的勇敢年輕人」。

王維基解釋,他「不敢」站台,原因是自己背負的不只是其個人的生活,「也是我數百同事家庭的生活。我正跟數百家商戶合作發展網上購物平台,試問世上哪一家商號會同意我的做法?」他坦言自己原來只是一個「無膽匪類」。

王維基表示,讀書的時候,常渴望自己能生長於一個大時代,自言當年剛進入中大,還是一個少不更事的小伙子,在中大學生會「老鬼」的啟迪下,「關社認祖」並不只是當年的口號,更成為今天的我仍相信比生意更重要的處世原則,「人生在世幾十年,歷練讓我們了解世情,更懂時務和更懂得求存之道,明白甚麼能做,甚麼不能做」。

78. 2014-09-24 12:09:32
要班你地口中“毛都未出齊”嘅學生哥出黎爭取普選? 
你冇野呀? 
自己就坐喺度享受人生,上左岸就政治冷感,得閒炒下iphone 
對住政治就好似鬼佬食鳳爪就耍手擰頭 
成日話人好暴力好唔理性,話咩破壞經濟 
普選, 關炒iphone乜叉事?
學生哥無人炒iphone?
定炒iphone等於反學生哥?


但係你有冇諗過點解我地會咁”暴力“?有冇理解過背後原因? 
睇野表面到咁,仲話咩食鹽多過你食米 
聽到你地講呢啲,我真係覺得好嘔心
你可以閙反對者, 反對者就唔可閙你?

你地身處嘅年代,香港處於經濟起飛 
人人有工開,物價低,冇戰亂,冇政府紛爭 
依家唔係人人有工開?
依家物價唔係低到小學生都一人一部手機?
依家有戰亂?
由有人類有社會開始計, 有邊個時代無政治紛爭?


但依香港?亂過乜咁 
由樓價到最基本嘅飲食都有問題,更加唔好講民主普選
想問依家學生哥, 有幾多營養不良? (有幾多痴肥?)
香港十年來, 餓死過幾多人?



唔知你地有冇發覺香港已經冇乜人情味? 
未雪件事已經係一個警號,證明左錢喺香港人眼中真係重要過任何野 
你唔覺得恐怖?你話係個別例子?我只能話枉你班老野做左幾廿年人 
視野竟然唔夠後生仔廣闊。
未雪關普選乜事? 又入普選數?
所謂的真普選後, 特首宣誓時,
使唔使發誓限制所有人一過18歲就要考個捉狗牌甚至學埋捉野雀野牛野猪?

你話條狗命關我鬼事?好,就同你講你地最關心嘅錢 
正常黎講每個香港人都要交税,但你知唔知你交啲錢去左邊? 
起條高鐵用左我地七百幾億,起唔係問題,但回唔回到本+啲錢用左喺邊先係問題 
安全問題依家開始浮現,我地嗰七百億真係有好好善用? 
條鐵路你同我都有可能會搭,你我唔關心,邊個去關心? 
降低門檻, 基建就唔使錢?
定其實係提升門欄, 規定參選特首要先承諾當選後唔可以起基建?


綜援問題 
你地“辛辛苦苦”賺翻黎嘅錢,依家外人可以任用,你有咩感覺? 
未滿七年都可以攞錢,咩道理?歧視?包容?我地包容佢咁邊個包容我地? 
唔知幾時開始,包容呢隻字已經被濫用,仲難聽過粗口。 
連咁樣都覺得可以接受嘅,我真係服左你。 
呢個我絕對認同.
我地辛辛苦苦賺返黎的錢,
唔介意用黎要供班學生讀小中大學,
借埋grant loan俾班所謂大學生用抽新股買iphone都算數喇...
仲要供埋呢班所謂大學生, 去同啲阿婆啲劏房住客爭公屋的社會垃圾蛀米蟲???
未開始交稅都可以攞福利,咩道理?歧視?包容?我地包容佢咁邊個包容我地?
唔知幾時開始,包容呢隻字已經被濫用,仲難聽過粗口。


講到近來嘅普選、政改問題 

你地唔爭取,仲要倒頭話我地激進、阻礙經濟發展潛 
我想反問一句,短期嘅經濟定係香港嘅前景重要? 
前者可能會令你賺多少少買iphone,後者就關乎到我地下一代嘅未來 
換句話講,我地依家幫緊你個孫呀!懵向左走向右走! 
係咪被人養得太耐結果連僅餘嘅思考能力都冇埋? 
當然係香港嘅前景重要
所以先咁多人反對你地.
另外, 請你講少啲"向左走向右走"呢類字眼,
就算唔為你自己, 都請你為你個孫著想, 謝謝


依家呢一句小朋友,一出世已經係輸家 
出世,奶粉都冇得你飲。幼稚園,學位都冇。小學,日日唱國歌普通話上堂,連自己本土文化係點都唔知。中學,日日上國民教育個腦都變埋紅色。大學,讀都未必有得你讀,唔好再用“能者居之”呢四隻字。出黎做野又唔夠人爭,物價高漲樓又貴。最後死左都未必有位葬你。 
你有妄想被害症?
請及時睇醫生, 以免害人害已...


可悲嗎?的確好可悲。因為就係你班和理非非討厭政治嘅香港人所導致。十年後唔好問點解個孫會餓死、冇野做、冇U讀,問翻十年前嘅自己就知道。 
如有妄想被害症請及時睇醫生, 以免害人害已...

我只係一個你地口中”毛都未出齊“嘅90後,但我比你地更加關心自己嘅社會。 
原來唔同意你, 等於唔關心社會...
全世界人格都有問題, 得你一個最清高
全世界都係魔鬼, 得你一個係人...


講完。
79. to5/f 2014-09-24 12:12:55
on99...甘不如叫香港所有資本家去北韓體驗生活啦!俾佢地感受資本主義既萬悪
80. 安全駕驶 2014-09-24 13:50:06

修身、齊家、治國、平天下

現時有很多人連自身部未管理好,便說要參予治國,加上自我中心/利益強,不從多角度分析問題,有什麽辨法不使香港變質。真的很為我們下一代擔心。

81. 打工仔 Andy 2014-09-24 14:21:50

To 80 安全兄

完全同意!

82. 啦啦隊 2014-09-24 14:50:32
83. 啦啦隊 2014-09-24 14:52:08
都係個句中共玩完本人最開心
84. 啦啦隊 2014-09-24 14:55:17
唔夠人講就起人底,同中共一樣,64你真係要記得6月4日,之前中國人民為左咩!
85. 忍左好耐終於忍唔住對各位尊敬的網友講聲 2014-09-24 18:45:43
忍左好耐終於忍唔住對各位尊敬的網友講聲:啦啦隊先生係網軍中最低的職位(外判員工)。佢人工係以各位尊敬的網友回佢貼數量多小每日計數(回佢貼數量越多佢每日收入越高)。
86. 啦啦隊 2014-09-24 19:53:45
87. 蜕变中嘅懒人 2014-09-24 20:21:42
好多謝85樓兄台報料,原來睇小丑show係間接要俾錢嘅。
88. 蜕变中嘅懒人 2014-09-24 20:21:48
好多謝85樓兄台報料,原來睇小丑show係間接要俾錢嘅。
89. 路人 to: 啦啦隊 2014-09-24 22:19:37
90. 啦啦隊 2014-09-25 11:55:49
果然係中共狗地方.一唔夠人講就話人收錢,抺黑人地中共最叻
91. 啦啦隊 2014-09-25 11:58:01
中共最叻連証明都冇就話人收錢,,,

呢個國家等消滅
92. 啦啦隊 2014-09-25 16:24:45
我支持平六四動亂,沒收李棹仁支援金一大袋.......
93. 亮劍 2014-09-25 17:27:01
中共最叻連証明都冇就話人收錢,,,
咁肥佬黎果幾仟萬唔係錢?
是陰司紙、溪錢定係公仔纸?
94. 啦啦隊 2014-09-25 17:30:33
TO93

人地報紙老細,有幾千萬支持民主唔可以?
你有証明佢D錢係外國黎?

左仔捐錢就係咁樣..左仔就可以寫幾隻宇收千萬,

民建聯上星期一個籌款晚會上,中聯辦主任張曉明大展歌喉,成功籌1,100萬元;寫一幅書法,就得到世房(813)主席許榮茂欣賞,咁又籌多1,300萬。好多人會諗,同場「漢學大師」饒宗頤兩幅墨寶,夾埋亦只係籌到380萬;就算係「曉明大哥」黃曉明親筆提字都唔值,更何況係來自「張曉明大叔」?唔好玩啦。
核突啲講句,就算張曉明放底「幾両金」去拍賣,相信都有人願意用重金去投!現時阿爺打貪。出面橫風橫雨,邊個仲敢好似華潤咁,一餐飯食150萬;出錢畀人去滾,又遇正掃黃。就算係本來有任務在身的情婦,現時風頭火勢,都唔敢亂咁行動「發掘商機」。有錢無地方使,年終慳唔少,但同時要於有限空間內「撈本錢」,用千幾二千萬散紙去擦吓鞋,濕濕碎。更何況現時枱底錢唔可以花得太明顯,為交功課,枱面錢就要相對使得多啲,為阿爺賣一個漂漂亮亮的賬。政治獻金嘅嘢,由以往收收埋埋,現時因時勢,被迫借呢類公開場合揚開,反正這是籌款,你又吹佢唔脹。
目前中央打貪重點在國企,先鎖定電訊、石油、華潤三大系,最新又有國家能源局核電司司長郝衛平被查,反映下一個打貪重點移至電力行業。雖然唔知今次打貪對「中國電力網絡」影響有幾大?會打低幾多隻大老虎?但肯定會有電力國企高層捲入,各位股民小心。
95. 啦啦隊 2014-09-25 17:31:31
TO:92,你係咪冇老豆老母,連上網都要跟我個名,真係慘
96. 啦啦隊 2014-09-25 17:34:03
而家D左狗連小朋友都打,真係ON LAN 99

沙田崇真中學就讀中六的周同學今早於大圍港鐵站F出口對開開設街站,派發單張呼籲中學生明日參與罷課期間遇襲,「沙田祟真中學支援中學生罷課行動關注組」指當時一名中年男人拍打周同學放在嘴前的揚聲器,周同學門牙被打斷,隨後到急症室等待驗傷及向警方落口供。沙田祟真中學教職員接受《蘋果》查詢時表示,校方已派老師陪同受傷學生到醫院,正了解情況。關注組對此表示強烈譴責,強調關注組成員將會繼續宣傳罷課行動。
97. 妙麗 2014-09-25 18:22:49
98. 黃之鋒「美國背景」大起底 - This may be true 2014-09-26 13:29:52

外部勢力3年前看中 多管齊下捧成「政治新星」

香港文匯報訊(記者 齊正之)「學民思潮」召集人黃之鋒目前正按照某些勢力的部署,極力鼓動中學生在本周五「罷課」。據多方面的證據顯示:其幕後「黑手」來自美國勢力。據悉,早在3年前,他們就看中了黃之鋒,採取多種「巧妙」方式一手將黃捧成「政治新星」。有網民近日爆料,指出黃之鋒近年與包括美國駐港官方或非官方機構均聯繫相當密切,網上並刊出多張圖片,以證實此言非虛。

日前有網民在網上刊出多張黃之鋒一家與美國在港勢力關係密切的圖片,並點出了以下事實:黃之鋒為什麼被美國勢力看中﹖據悉,有以下幾個原因:

首先,他出生於基督教家庭,其父黃偉明也是公民黨的一員,擔任了「性傾向條例家校關注組」召集人,整個家庭的思想和價值觀均傾向英美﹔其次,是反對派公民黨的大力推薦。公民黨出於策略上的考慮,幕後支持黃之鋒等公民黨的「後裔」,成立了「學民思潮」。然後,帶這些「童子軍」出入許多「上流社會」的社交場合,認識了許多親西方勢力的反對派「大佬」。

反國教「一戰成名」獲美押注

當然,黃之鋒本身也「不負眾望」,在2012年反「國教」一役中「衝鋒陷陣」,「一戰成名」,被某些勢力吹噓為「明日之星」、「可造之才」。因此,美國人就向黃之鋒招手並計劃將賭注下在黃的身上,揮動「金手指」,大耍「點石成金」之術,把一個本來還是涉世不深、朦朦朧朧的少年捧成了反對派的「耀眼新星」。

美國商會邀黃一家豪遊澳門

據網友爆料:2011年7月,由美國商會出面邀請,黃之鋒及其父母一家人到澳門遊玩,入住美資的威尼斯度假村酒店高級套房;2012年8月,時任美國駐港總領事楊甦棣與黃之鋒父親黃偉明、公民黨主席余若薇4次開會,每次長達3小時。據悉,其中內容包括如何更好地「栽培」黃之鋒等。2012年11月,美國駐港某機構負責教育的官員Tin Dalton與黃之鋒餐聚,探討黃赴美留學及申領獎學金問題。

美國人還涉嫌向黃之鋒「大灑金錢」,據網友爆料:2012年11月,「美國國家民主基金會」臨時撥款10萬美元,通過「天主教正義和平委員會」幹事葉寶琳交給黃之鋒,作為活動經費。今年3月,美國勢力又通過「陳某某」交給黃之鋒160萬港元。當然,美國人的這些金錢「投資」是非常「巧妙」的,網友在爆出這些料時,暫時還沒有相應的材料作為證據。美國駐港總領事館當時「一如預期」發表聲明,「否認」網友類似的爆料。

精心栽培成反中亂港「馬前卒」

為了讓黃之鋒「義無反顧」地在反中亂港的道路上扮演「馬前卒」,美國勢力還為他的「發展」做了精心的設計和部署。據網友爆料,除了邀請黃之鋒和學民思潮的骨幹分子到來港停泊的美國軍艦上參觀,讓美國海軍陸戰隊員教授其格鬥術,為其孱弱的身軀「充電」和「壯膽」﹔還通過「民主基金會」向黃之鋒承諾,如他被警方檢控,將獲安排全額資助赴美英留學等等,早就為黃之鋒安排的「後路」。

CNN吹噓黃創建「學民」風頭勁

為了進一步吹捧黃之鋒﹐美國有線電視新聞網(CNN)日前還進行專訪。黃在CNN的鏡頭前忘乎所以地「大放厥詞」﹐聲稱「決心要為實現香港的真正民主而戰」。

CNN則吹捧稱「年輕的黃之鋒很早就顯露出叛逆心理,並且取得成功」,還稱黃創建的「學民思潮」如今擁有300名成員,「在香港爭取民主普選的運動中,已成為發聲最洪亮的組織之一。」



This may be true!

99. To: 99 2014-09-26 13:32:17
It should be '民主惡霸的苦肉計,自己僱傭兵打自己為制造事端'
100. 拍揚聲器 2014-09-26 13:32:26

「沙田祟真中學支援中學生罷課行動關注組」指當時一名中年男人拍打周同學放在嘴前的揚聲器,周同學門牙被打斷,隨後到急症室等待驗傷.........

這位同學意氣風發,他不知道用揚聲器對住過路行人大聲叫駡,會發出震耳欲聾的感觸......這一名中年男子拍拍揚聲器意外把學生門牙打斷,完全是意外,疚由自取,又一個人生教訓,......推測幾種陰謀論可能: 一:反民主惡手,......二: 民主惡霸的苦肉計,自己僱傭兵打自己為制造事端,出師有名......三:揚聲器發出震耳欲聾的感觸使這名男子怒火中燒......四: 感觸使這名男子怒火中燒......怕自己家人子女被扇動影響學業,而動手拍揚聲器........

101. 打工仔 Andy 2014-09-26 14:17:33

同學仔, 有書唔使讀, 遲d有公屋!

 

102. 打工仔 Andy 2014-09-26 14:25:03
好多地方都有閘, 屋企有鐵閘, 赤柱有大閘!你地要邊個閘!
103. 啦啦隊 2014-09-26 22:45:44
100,個位甘清楚,你係咪打人個位,我好不安,電郵比差人下先
104. 啦啦隊 2014-09-26 22:48:36

98,你睇少d左狗報,你成個人智商都低哂

左狗招,邊個上位就拉一派打一派
105. 啦啦隊 2014-09-26 22:52:49
我痴痴地,唔好老皮!
106. 啦啦隊 2014-09-26 22:56:04
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
107. 黃之鋒被帶上手銬 2014-09-26 23:40:52
一批在添美道集會的學生,晚上突然衝入政府總部的公民廣場,有學生爬過圍欄,推開鐵馬,場面混亂,大批警員到場增援,期間警方施放胡椒噴霧,有學生被胡椒噴霧噴中。

學民思潮召集人黃之鋒被帶上手銬,由警員帶走。
108. 在水的另一方 2014-09-27 07:52:47
今晚剛剛放工回家就看見罷課變暴力抗爭。心好唔舒服,終於下定一個決心,把自己的感想寫下。好久好久都無寫中文,如果文字不通請大家原諒。
很早有預感,知道學生會發動暴力。點知真的成真。好心痛為那些學生家長難過。現在看到被圍在鐵馬的學生擔心,為家長難過。無人知道將會發生什麽,但如果這些學生領袖繼續攪下去,後果不堪設想。一定有更激進的下一歨。
我們可以做點什麼呢?
希望不要變成埃及一樣。警方一定要保持冷靜。
109. 70後普通人 2014-09-27 08:36:09
To:108樓  在水的另一方

現在更需要冷靜的,是那些學生。
110. 在水的另一方 2014-09-27 09:06:43
普通人兄,
說話係咁講。但是班學生唔識咁想。加上後面有人推動,叫繼續鬥爭留守落去。所以才提意警方保持冷靜。事情總要一方冷靜,才有可能解決。
111. 啦啦隊 2014-09-27 14:01:41
105.106,冇老豆老母,連名都跟我,你老婆都跟我玩?
112. 啦啦隊 2014-09-27 14:41:51
我痴痴地,唔好老皮!
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦
113. 啦啦隊 2014-09-27 14:45:07
啦啦隊個老婆,同啦啦隊個仔玩緊

啦啦隊個老婆,同啦啦隊個仔玩緊啦啦隊
114. 啦啦隊 2014-09-27 16:44:06
112.113,唔好甘小學雞啦,比人恥笑做打手連名都冇,衰過隻狗
115. 啦啦隊 2014-09-27 17:05:39
馮驥才(著名文學家):美國沒有組織部,所以沒有買官賣官;沒有國土部,所以沒有強拆;沒有鐵道部,所以沒有黃牛倒票;沒有宣傳部,所以記者可以探究真相;沒有文化部,所以文化繁榮;沒有廣電總局,所以能拍出大片。
http://i.imgur.com/Z8UuTwT.jpg

李連杰(國際影星):有權有勢的中國人移民,無權無勢的中國人偷渡,這是一個國家還是監獄?——國家有這樣的嗎?當然是監獄,要不然,為什麼人們不管有錢無錢,總想逃離這個國家——你聽說過美國人偷渡的嗎?!

白岩松(央視主持):中國與世界脫節最大的是普世價值,中國與世界其它國家沒有共同的價值觀,所以得不到朋友。

王朔(中國當代著名編劇):敬畏自己的人民,把他們當財富而不是負擔,是國家最起碼的道德。我們總把人口多、素質差當成落後的理由,這完全是顛倒黑白。沒有十三億人能有揚名世界的中國製造?能有全球最大的消費市場、世界第二大經濟體?一個國家嫌棄、不尊重自己的人民,卻要人民天天歌唱它,沒見過那麼不要臉的。

慕容雪村(著名網絡作家):

能買光全世界的飛機,卻買不起一輛校車;能把衛星送入太空,卻造不好一座小橋;能給別國花上數億,卻不肯多幾所小學;一年能吃掉幾十艘航母,卻要逼着孩子捐出午飯錢。真是量中華之物力,結老爺之歡心,聚十三億之艱難,供數人之享樂,無話可說,只能感謝國家,強作歡顏。幸甚至哉,伏惟尚饗。

數百萬正規軍,數百萬武警,數百萬民兵預備役,數百萬公安,數百萬城管拆遷對,三萬億外匯儲備,外加數不清的坦克大炮核彈頭,武功之高,當世罕見,卻怕菜刀,怕上訪,怕蠟燭,怕聽真話,怕風怕雨,怕花花草草,怕書生,怕盲人,怕老太太,見什麼怕什麼,所謂「江湖越老,膽子越小」,為之長嘆。

崔永元(央視主持):記得小時候書本上總說,「中國用世界7%的耕地養活了22%的人口」,可是它沒有告訴我們,這22%的人口樣養了世界60%的公務員;這22%的人口的教育經費只佔世界的3%,這22%的人口的財富97%集中在1%的人手裡;這22%的人口中的90%吃着全世界最毒的食物,繳納着最高的稅,幹着最臟最累的活。
116. 啦啦隊 2014-09-27 17:14:51
啦啦隊喺呢度比好多人玩緊都唔知,正一低能高登仔!
117. 70後普通人 2014-09-28 02:00:39
佔中發起人剛剛宣布佔中正式啟動,首先由佔領政府總部開始。
118. 飲勝 2014-09-28 03:16:21
飲勝!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
119. 蜕变中嘅懒人 2014-09-28 07:39:01
再貼一次,懶人過往對佔中事件簿预測直至今朝早,命中率都幾高,唔錯唔錯!


3. 蜕变中嘅懒人 2014-08-07 15:50:05
泛民早輪話要約見內地政改揸FIT人,但係而家啲籌碼輸晒,傾鬼咩!睇怕都無人夠厚面皮做大花面出場,泛民而家好似馬航解咗体自動消失,不了了之算吧。

睇嚟8月底人大出枱嘅政改方案,一定頂到班泛民上心口,但係又亞崩劏羊無得咩,頭耷耷,眼濕濕,悽悽慘慘,冷冷戚戚。

唯一仲有啲POWER嘅就只有鶴聞私瞧黃痴瘋,懶人好想現在有傳媒去訪問吓呢位劣馬難馴少年悍將,摸吓佢底,問吓佢對於佔中前路點睇法,測度佢勇猛嘅身軀之內,口齒伶瓏嘅咀巴之上,腦袋素質是否同樣優質,等待中。
120. 打工仔 Andy 2014-09-28 08:27:05
新報 

2014-09-28

社評
罷課變暴亂的背後博弈


三日前的晚上,罷課的學生包圍了禮賓府,到昨晚,學聯則移師政府總部外的添美道,集會進行到了一半,學生領袖突然決定要「重奪公民廣場」,結果兵分兩路,衝入了政總東翼的廣場,其中包括了中學生、家長和學生代表。警方為了截載學生,曾經亮出警棍,以及施放胡椒噴霧,造成包括中學生受傷,學民思潮召集人黃之鋒涉嫌襲警被捕,被鎖上手銬,帶到了警局,學聯前副秘書長何潔泓等多人亦被捕,在警方清場時,有部份不願離開者,則被警員抬走,事後有多人受傷或不適送院。

激進鼓動佔中

從政治鬥爭的策略來看,這一次的學生運動,是為三天後的「佔領中環」鋪路,所以,學生必定要表現得愈悲情愈好,才會引起社會的同情心,才能夠激起同路人的士氣,以壯大己方的聲勢。然而,學生的激進行為,恐怕會惹來社會上大部份人的不認同,不過,這一鬥爭過程,目的並非是得到大部份人的認同,而只是激動小量人的情緒反應,便已足夠,因為,「佔領中環」的目標參加人數,是一萬人,也用不着社會上的大部份人參加,所以,學生運動寧願使用比較偏激的激進方法,只要鼓動了少數的激進份子,參與三天後的「佔領中環」,便算勝利了。

事實上,凡是反對政府的群眾運動,其具體的執行方法,就是去做出一些政府所不能接受的行為,以刺激他們。正如毛澤東所說的「革命不是請客吃飯,不是做文章,不是繪畫繡花,不能那樣雅致,那樣文質彬彬,那樣溫良恭儉讓」。所以,如果學生們一如先前所言,一如大部份人預料,斯斯文文地進行靜坐,那就沒戲唱了,必須要大搞一番,令到它成為了所有傳媒的頭條新聞,才能夠成功地達成他的政治鬥爭的目的。

另一方面,學生們都是年輕人,年輕人在生物學上的特點是血氣方剛,容易衝動,因此,由學生主持的大型政治活動,很多時是以暴力收場,這正如人們津津樂道的「五四運動」,結果就是「火燒趙家樓」,結果差點搞出了人命。七十年代美國的反越戰學生運動,也是火光熊熊,以武力鎮壓告終。所以,這一次的學生突然要衝進政總前的廣場導致流血,從這個方向去作出事後評論,也並非為過。

如何理解和平

根據學生領袖,港大學生會會長梁麗幗的說法,今次行動「並非不和平」,因為他們並無做傷害學生和保安的行為。或許我們甚至可以同意很多民主派人士的說法,警方使用了暴力。不過,究竟甚麼是「和平」,端的是見仁見智的問題,打個比方,如果有一百多人很和平地、手無寸鐵地一起跑進了美國的白宮,而美國的白宮保安當局是否可以完全不用暴力,「温良恭儉讓」地,把這一百多人逐走呢?所以,在民主派的眼中,學生的確是「和平」,警察也的確是「暴力」,不過,可以肯定的說一句,如果警察完全不使用暴力,恐怕學生很快便會如同學聯周永康所言,走了進去禮賓府,去「緝拿梁振英」了。

如今學生們的政治表演,已經告一段落,究竟它會繼續下去,抑或是累積力量,等待三天後,和「佔領中環」合流,走向更大更激!但可以預期的,從學生的意圖「和平」佔領公民廣場,以及民主派言論對學生的「和平」行為的支持,可見得民主派及「佔領中環」者,對於「和平」兩字的定義和理解,和社會上的習慣用法並不完全相同,也許,「和平佔中」的「和平」的意思,也可作如是解。 

121. 蜕变中嘅懒人 2014-09-28 10:23:18

戴後庭昨日喺電視螢幕前,俾班學生當面批鬥:(當我吔做緊炮灰時你喺邊度呀?我哋要提前佔中!);(同學們,我來晚了!)。戴後庭想學趙子陽岀天安門,點知变咗老鼠岀場。 

戴後庭本來仲想缩姪,拖吓先,唔敢講幾時佔中,但係現在無計,騎虎難下,草草被學生騎刼去宣報提早佔中,傀儡形象突出鮮明,想怕硬着頭皮都要俾差人塔住抬走,同黃痴瘋一樣不准保釋,繼而有可能同因煽動非法集會擾乱公共罪名判刑,繼長毛之後瑯璫入獄,褫奪專業資格眨為庶民。

兵兇戰危,行軍調將宜先運籌帷幄、三軍未動糧草先行,如今至主將被擒,哎吔统師被脅軍威無存,學民思潮又蛇無頭不行,學聯勢牽師旗冒進,奈何旗手皆政治新丁,徒有熱血一腔、有勇無謀,散沙一盤,所有敗局因素齊全,結局昭然若揭。 

反觀政府早己準備週全,絕不批出任何有關佔中不反對通知書,只要任何人干犯即可判刑,令佔中政治代價大增,而且民心所向可放手一搏,佔中之說曠日持久,民心早習以常毫無震憾力,如今草草登場,敗象畢呈,己成定局。

122. 引刀一快 2014-09-28 17:38:22
草草登場就草草收場,香港有普選已經係里程碑。
123. 大是大非的議題 2014-09-28 23:05:29
敵進我退,敵駐我擾,敵疲我打,敵退我追
同時展開全民不合作運動
我肯定,肯定,呢場戰爭,政權一定會推下,我地一定會勝利!
124. 今日抗爭的香港人是暴徒嗎? 2014-09-28 23:54:58

香港對上一次有警察發射催淚彈,是1967年暴動時,對付放炸彈的左派暴徒。

2014年的今日,警察再次發射催淚彈,對付的是手無寸鐵、爭取民主的普通市民。


https://www.facebook.com/passiontimes/photos/a.422169814512858.102977.420361564693683/764278400301996/?type=1&theater

125. 惜緣 2014-09-29 01:12:25
原本同是網中友,苦苦相逼何太狠 ;
冤家宜解不宜結,得饒人處且饒人。
126. 何韻詩:香港人應為自己感到驕傲 2014-09-29 01:24:01

香港人的高質素,就是你們怎麼趕他們打他們,放催淚彈攻擊他們,他們也都不會還手,只會舉高雙手往後退;

但香港人的高質素,也是只要他們下定決了心,無論你們怎麼欺壓他們逼他們到牆邊,他們也能找到方法絕處逢生。

香港人,今天該為自己感到驕傲!

https://www.facebook.com/passiontimes/photos/a.422169814512858.102977.420361564693683/764357466960756/?type=1

127. 所謂 2014-09-29 01:44:26
上世紀中國人地位低微,今天中國漸漸強大,奈何今天香港有此局面!希望能盡快平熄!願上蒼保祐香港!
128. Passerby 2014-09-29 06:29:26
尽快落场大雨就好了
129. 虛偽 2014-09-29 09:03:46

搞破壞既民主,太虛偽了!!  

林鄭,妳露出狐狸尾巴了。 

搞佔中=強姦反佔中既香港人。

其實三妖同學亂可以去佔維港,佔吐露港,我一定支持你比個水泡你。

有老美撐腰既佔中,目的何在路人皆知啦!!虛偽!!!!!!


 

130. 引刀一快 2014-09-29 15:30:26
大家少安毌燥,2006年WTO會議,過嚟示威嘅各國農民,破壞嘅係香港主持嘅國際會議,為嘅係佢地自己嘅利益,搞事地點放喺香港,癱瘓嘅係灣仔會展。

咁點解當時咁多香港人仲當係一件盛事?仲咁歡迎果班搞事嘅外國農夫?仲要以驚嘆嘅口吻形容佢地同警察對抗得幾咁勇猛?

今日,有幾多人記得起有過咁嘅一件事?當時講好咗會影響嘅香港形象呢?有冇影響?

唔好煞有介事日日喺度講呢D咁嘢,將呢件事提升到派系鬥爭,咁根本就唔會有咁多事發生!
唔係有咁多有心人喺呢件事借意表達忠誠,點會搞到今日魚死網破?

如果真係對國家忠誠嘅,就學下引刀一快,接受大陸教育,瞭解國家民族現狀,擁抱國家!
要共存亡嘅,係國家...........................................唔係自住樓!!