ENG
瀏覽人次:25244    回應:3

誰說新樓空置稅是花招

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今日中原指數在下午公布時,我估計會有一個比較大跌幅,老實說,我亦不敢太肯定,連放盤都可以假,還有什麼肯定是真的,但如果指數今日仍然上升,我相信是比較難解釋,所以我才話指數會下跌。

  無論指數上升抑或下跌,樓市上升之勢應該不能延續,而我認為最大理由就是政府推出新樓空置稅,地產商被迫減價賣樓,影響所及,二手樓的成交量不但減少,而且有不少減價的成交出現,雖然指數公司可以將那些減價成交個案撇除,認為那些只是特別個案,而令到指數繼續上升,但市民的眼睛是雪亮的,樓市升跌並不是指數可以影響得到,而事實上樓價指數只是反影樓市情況。

  在未推出新樓空置稅之前,有建制派立法會議員話只不過是花招,他引用一兩位炒家的評論作為支持他的論據,老實說,他引用的炒家正在出貨,又怎可能話空置稅有效,而事實上從地產建設商會堅叔發飆來看,新樓空置稅正正打在地產商死穴,肯定不會是花招,如果俾多一次機會那位立法會議員,他又會不會轉軚,其實,作為一個建制派議員,就算不支持政府的政策都唔緊要,但千祈唔好公開嘲笑政府,如果我是政府官員一定不會開心,想盡辦法出招壓樓市竟然被自己友話是花招。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Ben 2018-08-17 10:38:51
博士講得好!雖然大家都知議員既工作就是Up嘢,但唔在行既唔該講其他嘢,要知道佢地每講一句都影响好多人。相信這位議員應不會再敢PM博士了。
2. 真真薯片 2018-08-17 12:22:14
我之前講過,娥六招既影響力有如拜神,因為娥六招完全冇改變供求條大數,只係將唔同種類既供求左撥右撥,拉前推後,到頭黎都係一樣,而空置稅已經被地霸左手租比右手破解,話娥六招係花招,虛招,係客觀既評論

香港樓價的確開始跌,不過原因唔係娥六招,真正原因係貿易戰股災,美元升人幣跌,狗息,三鬼拍門,我堅持呢個三鬼拍門論超過一年,林鄭真係聰明兼有運,出下虛招花招又有得領功,出年林鄭勝利宣佈樓價受控時,就係入市時機
5. 雙重才是標準 2018-08-18 10:59:50
嗰位議員已經搓his best,理解力嘅嘢,低開高收無乜可能。

而結果調控樓市,還需外國勢力。