ENG
瀏覽人次:44853    回應:30

樓宇供應量之應收未收帳

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  有小業主很擔心對我說,根據報導,今年樓宇供應量比去年增加超過一倍,而今明兩年供應量將會超過3萬個單位,樓價勢必受壓而下滑,現在應唔應該放售一些物業,以策安全。
 
  我很難作出回答,因為如此簡單一篇報道,已經可以令致有小業主出售他們的物業,政府又何需推出那麼多打壓樓市政策,若果香港有5%小業主為此報導出售物業,就已經有超過6萬個單位,不但不會供應短缺,甚至變成氾濫,政府要立即停止所有增加供應渠道,不過,香港人對於這些帶有驚嚇性報導,早已習以為常,根本沒有什麼好驚。
 
  大家想深一層,政府為自己訂下十年建築47萬個住宅單位計劃,公營房屋佔28萬個,私人則佔19萬個,換句話說,香港政府在今明兩年最少要提供3萬8仟個私人住宅單位,現在只3萬個,根本是未達標,又何來供應暴增?報道說,今年會比去年增加超過一倍,主要因為去年有5仟個單位順延至今年才落成,令致今年有1萬7仟個單位供應,在會計學上,這些叫應收未收,既然去年有5仟個單位順延至今年,難保今年又有5仟個單位順延至明年,即是今年的實際落成減少至1萬2仟個單位,而明年接收今年的5仟個應落成但還未落成的單位外,同時亦有可能會將5仟個單位順延至後年,即是明年落成量保持不變,兩年合共大約有2萬5仟個單位供應,這樣分析才比較合理,若果今明兩年只得2萬5仟個單位,即是政府建房目標的六成半,是供應不足而非供應過剩,有什麼好驚?
       
  地產商在私人樓宇供應上將會是最後的把關人,若果樓宇有價,銷售不俗,地產商當然會義不容辭,今明兩年有3萬個單位落成亦不出奇,否則的話,地產商就會打拉布,以各種理由拖延建房的進度,況且,現在人手短缺,政府若不批准輸入外勞,不但建築費上升,而且,對於落成日期亦毫無保障,除此之外,政府審批私人樓宇的程序,無論是建築抑或銷售都非常嚴謹,地產商亦可以藉此而拖慢進度,換句話說,樓宇的供應量,無論政府是否推出足夠土地,話事權始終在地產商手中,不過,政府官員又不用擔心,香港樓宇供應又不是被一、兩個地產商壟斷,就算阿甲唔賣阿乙都會賣,如果地產商知道市道不佳,樓價將會越跌越殘,大家都會爭先恐後賣樓,但若果樓價只是橫行,而大家一窩蜂將樓宇推出市場,做成惡性競爭,結果所有地產商都會蒙受不必要損失,我雖然說香港地產市場沒有被壟斷,不過,默契總是有的,地產商推出樓宇速度,是視乎市場承受能力,穀賤傷農,這條道理大家都明白的。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 亮劍 2014-04-17 08:44:38
繼MTR被迫公佈高鉄铁定延遲通車後,公屋三年輪候時間上樓承諾,亦慘遭踢爆老作!

我亮劍、法子同 PP ,冒著被老婆日鵝夜鵝的風險,喺呢一年多翻指出,政府在私樓供應的各个層面,嚴重滲水、老點、作大,我們估計呢一鑊應該就來爆---

至於爆嘅係乜東東,大家應該懂的!

唔知我噏乜春,請今晚細讀我們三个於呢十多个月的文章及回應,謝謝各位!
而我亮剑亦相信我們所寫嘅嘢,大地產公司亦有作出相關研究,而且肯定更祥盡、更仔細及更深入!
2. 大寶二寶 2014-04-17 10:17:26
要供應達標, 仲要過到我嘅“潑冷水六式”。

共勉之, 哈哈!
3. 亮劍 2014-04-17 11:02:25

點解網友 Jason弟弟份工肯定無問題,又手持百六萬,未來預計家庭月入又會有十萬----但喺咁好條件之下,點解還唔敢入市?

主要係拒呢世人都未喺樓市中贏過,所以他會驚一買即摸頂。

其次他想一邊自住,但另一方面他又想借此作資產增值。

因此他希望個市回少少,以減低風險係非常合理的!

 

我亮劍胆敢斷言,有以上想法,有 Jason弟弟的收入基礎及手頭資金的人,在香港多得很!

他們現在一係居於老家狂儲蓄,一係專登由市區三房搬去新界兩房來儲首期,一係每月省吃儉用等兩房換三房,再加埋呢幾年被迫收租嘅人普遍執到荷包爆曬,大陸豪客忍足年幾,港漂大陸雙非以及海外大學生蠢蠢欲動-----就等你缺堤、爆邊!

4. 外勞住邊 2014-04-17 11:35:01
高鐵都有膽延遲兩年完成,  其他建樓工程什麼延誤都會發生,  港府公信力前車可鑑。
5. 港官謊言誤導市民 2014-04-17 11:48:49
審計處最近報告有關樓宇供應量已表現出港官說謊誤導香港市民及市場。但無人為此引疚辭職真是無天理
6. 蛻变中嘅懶人-等跌 2014-04-17 11:55:31
專家同政府出盡招數令樓市跌, 有能力有錢嘅人一定會買但係忍住唔買, 等跌至買, 報章瘋狂報導蝕讓, 低市價成交, 發展商齊齊送辣招推盤, 壞消息泛濫之勢下, 甚麽神秘力量支持住樓市唔跌? 支持得幾耐? 會唔會突然爆升? 有無乜野靠得住嘅組合數據可以预示? 懒人唔識諗緣由, 只係得等跌两個字在腦震盪中.
7. 鄉講政府 2014-04-17 12:25:23

香港人呀香港人,日日打開電視機,見到一班不知廉恥狗官講話,還有什麼期望,還有什麼意思!!


8. 亮劍 2014-04-17 12:25:46

----屋宇署2014 2共批15份建築圖則,當中由新地(0016)持有的灣仔司徒拔道1518號前嶺南學院地皮,獲批興建24幢樓高27層住宅,料共提供180,888平方呎住宅樓面。

該地於2011由新地以當時樓面呎價第三高,每平方呎2.48萬投得。

 

另昨日2013 119 新地(0016)前北角商住用地,修改發展方案後終成功闖關,未來擬建9座住宅及相關設施,最高樓層約23層,提供702個住宅單位,將有商場、公共交通交匯處及社區設施。

以下係 2012 7 12 日舊新聞

前北角邨商住限量地上周截標獲多達7家財團入標,但最終售價令市場「大跌眼鏡」,政府僅以69.1億元將該幅港島臨海地王批予新地(00016),較市場估值下限還低約6.5%,每方呎樓面地價只約9,347----

 

人哋新地喺前北角邨及前嶺南大学嗰兩張則,你政府就玩足人年幾兩年,要人左改右改先批人起楼,咁叫人如何增加供應?

人哋長江想賣啲三四房单位出來,俾小业主可楼換楼以善居住環境,你政府就收緊第二套房按揭條款及出DSD抬槓,咁人哋嗰D大单位楼花怎樣推??

建築成本及其他相關費用已經日日升,你政府唔知乜水高官仲化名,話要楼價跌兩成起碼,那仲有边个傻瓜会去為農地補地價以改變用途?

又有边位人兄同你MTR合作去做蚀硬的生意?

 

請問高官們好唔好醒少少呢?

9. 唔醒即是貪 2014-04-17 13:00:54
晤識醒少少最大可能是貪。
10. 亮劍 2014-04-17 14:09:20

高鐵通車一再延期,港鐵歸咎黑雨與地質問題。但據行內反映,受延誤的工程何止高鐵一項,而主因並非天氣或地質,而是地盤工人不足。原因與社會結構有關,一時間不容易得到解決。

 

香港的年輕一代,大部分都是獨生子女,受盡父母寵愛,很難再有人願意去做既辛苦又危險的地盤工作。加上,香港現時的失業率低到只有3.1%,年輕人可以有很多其他選擇。建築工地多沒有冷氣,沒有冷氣的地方,年輕人連吃一頓快餐也不願意去,何況要經年累月地工作!

 

在這種環境下,建築業訓練議會所提供的學徒課程,雖學費全免,而且還有現金補貼,卻依然收不足學生。有些學員完成課程後,並沒有真正投身這個行業,有一技傍身算了。

 

現實是大部分家長都不鼓勵子女從事建築行業;如果仍依據本地勞動力,這行很快會後繼無人。現在從業員的平均年齡已超過四十歲,勞工不足的問題將日益嚴重。

 

未來幾年是香港的基建高峰期,加上政府又有心增加房屋供應,勞工不足的矛盾將日益激化。在這種形勢下,社會上自然有人提出以輸入外勞去解決眼前的困難。

 

這個建議受到勞工界猛烈的攻擊,認為會損害本地工人的利益,令他們享受不到應有的加薪幅度。香港的政客與傳媒,大都站在工人一邊,認為贊成輸入外勞的人,旨在讓資本家可以謀取更高的利潤。

 

然而,如果我們願意客觀理性地去看問題的話,就會發覺這些反對聲音,只是一些理念立場,甚麼時候都可以這樣說,完全沒理會客觀現實。

 

現實是這類工作根本不夠人做,輸入外勞只是填補空缺,不會搶去本地人的工作。新加坡就有輸入建築業的外勞,令當地人可以從事更高增值的工作,收入增長得比不願輸入外勞的香港人更快。

 

有人可能會說,輸入建築業外勞,無可避免會令本地建築工人無法享受應有的工資升幅。這或許是事實,但建築工人的工資現時實在升得有點過分,一些需要多一點技術的工種,如扎鐵與釘板等,一天的工資已達二、三千元。結果,建築成本大增,很多基建工程都超支,全體市民都得為此而付出額外代價。

 

此外,建築費大增亦會令年輕人更難買樓,政府即使肯增加土地供應也沒有用。因為增土地供應只能降低地價,無法降低建築成本,如果年輕人連建築費也負擔不起,更加休想置業。

 

從社會的整體利益角度來看,建築行業實在有需要輸入外勞,希望立法會的議員,不要只曉得擺姿態,而不去設法解決實際問題。

(轉載自2014417am730C觀點)

睇完 C 老闆篇文,我都想講 D 嘢,我大大大話話做咗二十多年業主,本人發現你唔去買樓,都唔知原來你都可以輕鬆地供倒楼的。

好多人做嘢好鬼「有計劃」,未畢業、未做嘢、未儲蓄倒首十萬,就話買唔倒樓,再問清楚佢要買乜,他們就話最少市區地鐵上蓋兩房,仲要有大型會所嗰隻!

如果連學生哥都可買倒呢啲樓,咁我撈咗幾拾年,屋企又有個銭,咁我住邊?

E or 天會?

根本當你只係弍零歲一支公,就咪鬼搬出去住攪獨立,唔該借此良機儲蓄下先啦,到你弍多近叄拾歲,要是理財有方,儲叄四拾個點會冇?

咁買一個新界一房或兩房結婚,都夠啦!

三十零生小朋友嗰陣,要是你係大學畢業的話,揾幾皮嘢唔過份喎,到時先睇下有冇需要換樓,兩公婆一人夾一啲,每人負責攞六七千出來供樓,東九將軍澳,絕對唔失禮、唔過份啫。

現在樓市喺高位,我意見係就算你可負擔一件4M,都唔好去到盡,先買件 3M,咁就算呢個市要回,你都可以喺第二層樓換樓嗰時較翻啱。

可能有人話我兩公婆都係揾得兩萬頭,點買私樓呀?

真是要叫你一聲「大佬」呀!

香港呢個自由資產主義社會,係屈我們呢一班有少少嘅中產人仕,以濟貧苦大眾於水深火熱,你唔係最頂端嗰幾成人,又學乜人家做「善長」呢?

坐定定等居屋啦,CY同你哋發散人去找地啦!

1 年輕人要是有家人相助,加上自己儲蓄,可班倒 5成首期出來,最緊要本人份工穩定,又真的有住房需要,那麼買一層樓自住,樓價極限係人工一百倍,咁入市應冇問題。

2 只得一間自住樓,千萬千萬唔好沽。

3 持有一兩件物業收緊租者,因為賣咗好惡買翻轉頭,就唔好手多多,應該用「坐以待幣」對應。

4 有好幾件貨喺手,就逢三退一,賣出最渣嗰件出來,但千萬唔用那筆現金用來還樓宇按揭,以便喺之後有跳樓貨出現時可執雞。

5 手持現金想買樓收租者,暫時等待一下。

6 換樓人士,市場淡靜好難換樓,但我估計打後半年,嗰啲發展商會整一些專門針對換樓人仕嘅計劃,何必咁急?

11. 小師妹 2014-04-17 14:25:51
亮劍師兄:

Quote - "5 手持現金想買樓收租者,暫時等待一下。"

請問是否等政策改變?

謝謝賜教!

12. 亮劍 2014-04-17 15:51:05

底特律證建築成本與樓價無關

 

《明報加西網》報道,為了讓破產的城市盡快恢復生機,吸引更多的居民前來入住,美國最大破產城市底特律開始在網上展示即將拍賣的空置獨立房屋,每幢住宅的拍賣底價僅為1000美元(約7800港元)。

底特律土地銀行管理局目前在網上公布15棟獨立房屋的圖片和價格,這些房屋將於55開始拍賣,每幢住宅的起拍價僅為令人難以置信的1000美元。另外,所有待拍賣物業均為有3個睡房的單幢屋。其中一間面積1400平方呎,如成功以底價投得,呎價僅為5港元!

儘管這些房屋售價超低,但政府也列出明確的競拍條件,即購屋者一旦競拍成功,必須在6個月內自己入住或讓給其他人居住,否則屋子和購房款將被沒收。

據悉,底特律現有屋主由於無力繳納房產稅和各種市政費用,導致空置房屋達1.6萬座。

底特律政府去年申請破產保護,原因是這個曾被譽為「汽車之都」的城市經濟凋敝,人口外移,且治安惡化,所以才出現大量空置房屋,最終要以每呎5港元拍賣這些物業。

當然,這些超低價拍賣的房屋,質素一定好極有限,買入後也要花上金錢維修,但也告訴大家一個事實:什麼建築成本高,便一定可以托起樓價,實在是令人失笑的荒謬理論——難度底特律的建築成本可以低至每呎5港元?

稍為有點經濟學常識都知道,產品最終的成交價,是由供需關係決定,而不是成本。

撰文:陸振球(明報地產版主管)

 

其實球哥你都識得話,底特律最大的問題係,經濟空洞化、有錢人走夾唔唞、人口從100萬跌到70萬、治安不靖、房屋質素有限要大執,咁D樓有咩辦法唔大面積地空置?

還有一度不可不知,那邊的房產稅和各種市政費用係多少?但睇怕唔係嘢少都幾肯定,加埋獨立屋万七种使用,隨時係執條褲頭帶累身家,捡了芝麻,丢了西瓜嗰隻。

香港其實亦都有類似的時間稅項,就是差餉及地租,加理每年繳納的百分率,最高係應課差餉租值之 8 %

當你租金回報係 3.5%,咁即每年實際嘅時間稅係樓價的 0.28 %,仲有一樣嘢,係唔少业主連呢 3 %地租都免嘅。這還未計呢幾年幾乎老馮的差餉寬免!

香港可以收咁少時間稅,原因係香港政府係於初次出讓土地使用權嗰陳,一炮過收齐打後幾拾到上百年地租啫,而絕大部分世界其他發達地方,呢筆數就玩分期!

在香港你供甩層樓,理論上如果唔係獨立屋的話,你每年只要納樓價的 0.20.3%時間稅,再加管理費及維修支出(政府借埋俾你玩後數),有限錢而矣。

新界農地由幾銀嘢一呎,俾人必上幾舊唔知你知唔知?其餘填海、打綠化帶以及郊野公園主意等途徑,唔係費用驚人,就係俾人假借環保之名同你否決。而且喺百物騰貴的這一天,你估將一塊生地變成熟地會平嗎?

加上勞動力出現斷層,物料價格飛擒大咬地上升,樓盤交樓標準日益提高,如此這般唔通你叫發展商倒貼同你起樓嗎?

做生意並非實賺,要看供求同買家實質供款能力,球哥你能有一分鐘想過小弟會唔識嗎?發展商計算錯誤,有一單半單輸鑊甘,成日有啦!但集體、長期、大面積咁貼身家去做福蟻民,等拒哋可以發置业夢,請恕我不敢苟同!

 

真係唔好意思,下次再同你對支紅酒才講!

13. 亮劍 2014-04-17 16:09:00

Quote - "5 手持現金想買樓收租者,暫時等待一下。"

請問是否等政策改變?

對-----呢个世界還有其他投資工具的,先蝕頭注的事,最好等等!

14. 三寶 2014-04-17 16:30:31

香港住屋需求有增冇減, 主因係單程證, 落左黎既人係好難返上去, 情況同美國d城市有好大分別, 人地d人可以自由係境內流徙, 負擔唔多大城市既生活水平既, 可以移入內陸, 但香港唔可以, 係困獸鬥.

而香港既中產想移民又因大陸人大量移民海外變得比九七前困難好多, 多數西方國家既移民政策都收緊晒. 

15. 馬達 2014-04-17 17:19:05

to  10/f 亮劍師兄 

講得好,  相當同意!!

16. 小師妹 2014-04-17 17:26:06

Quote - "5 手持現金想買樓收租者,暫時等待一下。"

請問是否等政策改變?

對-----呢个世界還有其他投資工具的,先蝕頭注的事,最好等等!

多謝亮劍師兄回覆! 

17. 李顯龍:新加坡需要外勞 - 香港也需要外勞 CY團隊須果敢堅決要做的 必須做! 2014-04-17 17:27:59

(中央社記者呂欣憓新加坡12日專電)新加坡日前發生由外籍工人發起的罕見暴動,讓各界關注新加坡的人力政策,總理李顯龍強調,新加坡還是需要外籍勞工。

新加坡小印度區8日晚間發生40多年來的首起暴動事件,震驚全國。

「亞洲新聞台」(Channel News Asia)報導,人在南韓訪問的李顯龍今天接受隨行星媒訪問時表示,新加坡很久沒有發生過暴動,但既然已經發生,就要堅決地處理這件事。

李顯龍說,官方必須清楚表達,暴動是不可接受的,不管有什麼理由都不能合理化那樣的行為。

由於參與暴動的都是來自印度或孟加拉的外籍勞工,挑起了新加坡民眾近年來對政府引進過多外來人口的不滿,各界關注新加坡是否會改變或更緊縮人力政策,李顯龍強調新加坡需要這些外籍工人。

李顯龍指出,該做的是如何更好管理這些外籍工人,他說,新加坡有百萬的外籍工人,但這次參與暴動的只有400人,其他外籍工人對新加坡有很多貢獻且跟暴動無關,如果說這些人是個問題,對他們並不公平。

他說,新加坡政府不會接受這樣不智慧的想法。

李顯龍說,他能體會新加坡人的緊張和驚慌情緒,但是如果大眾毫無保留表達自己的想法,甚至說出一些仇外言論,對事情並沒有幫助。

由於國際相當關注此次暴動,李顯龍說這次訪問南韓,有南韓投資者問起這件事,因此新加坡政府必須適當回應,而新加坡人也要謹慎且負責任地回應這件事。

 

18. 跑步 2014-04-17 17:32:50
湯博士,你真係謙,我唸過多幾年我都跑唔到你現在的時間(本人現30餘歲)。還有,不好意思,沒有邀你一起跑,因「距離」實在太遠,你肯的話本人求之不得。正如法子說,你有的是錢,但更多的是胸襟,值得尊敬。不知馬場是否open to public, 係的話都想一睹你風彩。

物業初哥兄: 有文獻說重覆快短跑(interval training)比慢長跑對cardiovascular risk reduction and calorie burning更有效。但你肯keep住跑,應該ok。 個人daily routine對how to train亦有影響。

其實我覺得how to置業同how to跑步也有些共通點。夜點再寫!

19. CD ROM 2014-04-17 17:39:21
師兄們, 我心一直想等DSD立法結果才確定換樓option, 因為現居之前最高位套左1M cash出來換人仔收息, total 2份 loan 各 1M, 1份H+0.7(40yrs), 1份P按實%2.2 (30 yrs mortgage link), total 供7K有找, 真係隨時都租出有人幫你供 (當然唔能officical...)

因小朋友出世有換區必要(校網), 而自住果層就聯左名所以唔賣就要比DSD; 因目標都係4-5M所以果DSD都要比多1x萬... 有以後糾結望師兄們指點:

1)我覺得好多人都係睇住過DSD準備點立法, 如博士預測的話立不了法, 到時又係搶貴晒...十幾萬DSD你知可能搶貴都唔止呢個數...加上我賣樓都要比3萬地代啦. 再者, 我而家早點買, 到時立唔到法又有得退, 好似除笨有精wor.

2)因我現按盡現居7成, 我唔又等果3成換樓, 一賣又佣又無左過H+ 40yrs plan. 我現居有裝修傢電condition唔錯, 且長遠目標我都會買層細價收租儲錢, 賣左又遲d買番, neglect價錢上落, 買番又佣又駛舊錢裝一下先能租出...

3)新居方面可以盡量降低要求, 如果能夠做到total 2層只係借4-4.5M左右, 就算現居touchwood不能出租供款也勉強能應付. 風險合理嗎?

望大家能指點一下.
20. 法子 2014-04-17 17:42:01
跑步兄,

跑馬地是 open 的,只要無馬跑或維修。

但跑馬地,位置低,pm2.5高,不適合長時間做帶氧運動。

寶雲道比較好,交通方便,而且有姻緣石、16號等名勝。
21. 法子 2014-04-17 17:50:38
跑步兄,

「均速跑」去減肥,效果是比較低。原因是「只在跑步時消耗熱量」。

「interval」主要提高心肺,在平時新陳代謝也提高,即是「不跑時也消耗多一點的熱量」。

其實,「增加肌肉」效果最佳,如果你能增加一磅的肌肉,那增加一磅的肌肉本身會有新陳代謝,本身會消耗熱量。如果我無記錯一磅肌肉一年會消耗6磅的脂肪。

22. PN 2014-04-17 17:50:51
18/F path next to the track is open to public but there is big time construction work going on there so I will go somewhere else if I were you.

interval training works for most people (but not all). But again if I were you I would have taken serious body checks before I am doing it as you are stressing you heart big time.
23. 復活節後要復活 2014-04-17 18:45:11
中原城市領先指數 CCL  每周五公佈 – 最新2014/04/18公佈,反映2014/04/072014/04/13(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約。
本週公佈 與上週比較 與上月比較
[中原城市領先指數]

119.04

  0.19 %   0.67 %
[中原城市大型屋苑領先指數]

117.94

  0.04 %   0.29 %


[中原城市分區領先指數]
*只包括大型屋苑
  本週公佈 上週比較 上月比較
港島 129.78 0.75 % 2.46 %
九龍 115.89 0.08 % 2.16 %
新界(東) 119.62 0.49 % 0.33 %
新界(西) 99.35 0.82 % 1.44 %

[中原城市領先指數]......在寧靜中頑強的抗擊,真擔心復活節後要復活???

119.04

  0.19 %   0.67 %

 

24. Alan Pepper 2014-04-17 18:51:42
Wow. This 陸振球 dude is really an idiot. He blatantly take the logic of development cost out of context. Nobody said that property price MUST be higher than developing cost. But under normal circumstances, a business person would not do a 虧本的生意 that is all. And if a developer sees that they cannot sell their product at a profit, they they will stop investing and selling. That doesn't make sense to 陸振球? 

A business would definitely sell their products at a loss sometimes, but only as a desperate attempt to get cash to weather the storm. At anytime the business gets enough cash they will stop selling at a loss. You can see that this 陸振球 dude is really waiting for developers to desperately sell their property for cash. Wake up! Does he even bother to take a look at the developers financial statements that are posted publicly? Does he even know how much cash they have? 

And why does he only compare to Detroit? Why doesn't he compare to new York? He only compare to an already bankrupt city to prove his point? Sure, when Hong Kong population decrease to 5 million, and when Hong Kong's not the financial city anymore, and when Hong Kong's wealthy all leave, when the government is bankrupt, sure Hong Kong's property market will definitely plummet. But does he foresee any of this happening in the near future? If he does then I must be missing something here. 
25. 物業初哥兄 2014-04-17 20:58:10
跑步兄: 有文獻說重覆快短跑(interval training)比慢長跑對cardiovascular risk reduction and calorie burning更有效。但你肯keep住跑,應該ok。 個人daily routine對how to train亦有影響。其實我覺得how to置業同how to跑步也有些共通點。夜點再寫!

法子兄:「均速跑」去減肥,效果是比較低。原因是「只在跑步時消耗熱量」。「interval」主要提高心肺,在平時新陳代謝也提高,即是「不跑時也消耗多一點的熱量」。其實,「增加肌肉」效果最佳,如果你能增加一磅的肌肉,那增加一磅的肌肉本身會有新陳代謝,本身會消耗熱量。如果我無記錯一磅肌肉一年會消耗6磅的脂肪。

多謝兩位高手解答,睇黎隨左KEEP住跑外,都要做下負重運動,鍛鍊肌肉(成日跑完都好攰)

期待跑步兄出下一篇"how to置業同how to跑步"分享!!
26. 跑步 2014-04-17 22:34:42
謝法子兄及PN兄info。似乎博士唔開飯局但開跑步會都令大家獲益 - 大把blog友係高手!

物業初哥兄:我只是想吹水,我買賣甚少,沒有什麼堅料。Anyway I would like to say:
(1) Discipline. 通常能付諸實行且計劃持續的人才能keep跑同儲首期。
(2) 冇預備計數就去:去太盡diaphragm一抽筋/供唔掂就XX
(3) 唔好只練平路:上斜時leg cramp==>一係玩完,一係有筍盤係前面都唔到你執
(4) 早段有能力跑但hea跑,唸住租住先,到你發現得番5個圈時間做mortgage已經太遲。
(5) 左唸右唸去邊間靚club跑,join什麼勁plan,通常都係唔使買;落街見安全、有啲人都係呢頭跑,then 就去跑。遲啲先唸好啲嘅市區新盤。

不說啦,要跑!
27. 引刀一快 2014-04-17 22:51:18
如果,我係講如果

大陸政府要求香港上報香港物業業權詳細資料,非公開性嘅,即係知道嘅只係一小撮人,會産生咩效果?
28. 小陽 2014-04-17 22:54:30
Totally agree with Alan pepper

我想問陸生想証明底特律證建築成本與樓價無關,對香港讀者帶來什麼有用的思考指引呢!
中五同學都知marginal Cost是其中一個成為supply curve 的因素,supply and demand curve fix the price . 為什麼要誤導讀者排除成本因素?

陸生可以話人囗急跌,需求大量下跌, demand curve shifts. 屋主地產商財務出問題,supply curve shifts. 地產商覺得起樓冇肉食,就唔起樓, 供應大減,但都不可以排除成本因素。

Alan pepper 生講得對,香港地產商經歷過大起大跌,風險管理和財務很好,九七年既李超人同現在李超人身家思維都進步很多,你要地產商虧本益市民,好難!

你話止賺離場,ok 我信有,財務周轉有問題,賣樓吐現好正常,但係現在香港中國大圍環境大不同, 我依家發現外國人種在不同地區出現愈來愈多,個個來香港澳門搵食,點解.?香港經濟好,治安好,你留意下soho 區灣仔幾多西歺廳, 鬼佬廚師侍應幾多,仲有偷渡落來叻女,某省狀元個個讀hku 。大把叻人落近黎!

對比正宗香港人阻住人吔做生意,鬧自由行有什麼用,我不敢再講,怕紅衞兵,終之香港人難向上流係因為叻人多咗!

唔好成曰想以前香港D樓幾平,香港大學生以前幾容易上位搵錢,大陸十二億人口,1個%叻人落黎都玩死我地。

最後偷渡叻女係香港做醫生好,定係係大陸做好?唔駛問!!!!

所以我好拜"做大個餅"道理,香港人再繼續自以為是, 自封圍城,就真係底特律,抵佢死。
29. 引刀一快 2014-04-17 23:07:23
或者,要求香港將所有大陸中國公民喺香港購房記錄上報,又係講緊非公開性嘅,大家覺得會産生邊幾種可能性?
30. 物業初哥 2014-04-18 14:03:01
跑步兄的比喻很有同感,跑步真係要堅持,
以前成日同自己講跑來跑去都好似冇咩進步(減肥),攪到冇心機再跑
依家識得調轉思考去諗,每跑一次就會進步一D(每次減走D肥),動機都強D

學習投資令到自己財務自由都好似跑步一樣,每日鍛鍊但求進步,不問收穫