ENG
瀏覽人次:21903    回應:2

茶餐廳之世界杯亂話(10)無雞之談

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去到茶餐廳,見到老闆請每一位客人食雞粥。老闆話今早睇完西班牙之後順便攞兩隻雞煲粥,仲問我在連勝七場之後有沒有壓力。根據我的決勝心理論,今晚應該買阿根廷。因為如果阿根廷今晚即使今晚和波,下一場都一定要贏波。所以,阿根廷今晚一定要博盡。老實說,如果沒有更好選擇,我會提議買阿根廷,但我發覺了一件事,原來我碗雞粥冇雞。於是對老闆話,如果法國隊出唔到線,世界杯就好似我碗粥一樣,變成無雞之談,一定要買法國。

  老闆話Sorry ,忘記了雞髀另上。有雞髀,當然不是無雞之談。於是我實話實說,賭波除了賭買的一隊球隊之外,亦要賭對手。假設法國同阿根廷一樣級數,對手實力就會變成勝負關鍵,秘魯的實力不及克羅地亞。所以,法國贏面應該比阿根廷高一些。老闆話我連贏七場之後,現在亂講都有人信。老闆可能沒有睇題目,講明是世界亂話,當然是亂講一通。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2018-06-21 10:05:42


      記得煲豬肉燙 , 南乳豬手 , 否則做埋 " 無豬之徒 " 。

2. 大師搭沉船 2018-06-21 17:47:16
西班牙讓球半兩球,上盤輸左...